hero
Kreatív 2020. december 22. 12:43
Cultural Bites: így változtatta meg a karácsonyi reklámokat a koronavírus
Az idei évben minden korábbi szabályt át kellett rajzolnia az ügynökségeknek, nem csak büdzsé, de üzenetek szempontjából is.

Az idei évben minden korábbi szabályt át kellett rajzolnia az ügynökségeknek, nem csak büdzsé, de üzenetek szempontjából is.  Vajon jól tette-e a Coca-Cola, hogy hazahozatta a Mikulással az apukát a kislányának? Lapítani kell-e ilyenkor, vagy beszélni? Hogyan és mit lehet mondani krízishelyzetben egy márkának úgy, hogy közelednek az ünnepek? Mikor fárad el egy üzenet?

Vendégek: Kovács András Péter a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője, és Jedlicska Márton, a Wavemaker kreatívigazgatója. Műsorvezető: Szerényi Szabolcs, szakújságíró.

 A beszélgetésből kiderül, hogy milyen tendenciák mentén dolgoznak most a reklámfilmes szakemberek, hogyan reciklálnak régi anyagokat úgy, hogy az fogyasztható legyen, mindez példákkal alátámasztva.  Tartsatok velünk a Cultural Bites ünnepi adásában! 

 A videocast alatt kivesézett reklámok teljes terjedelemben: