gy.zs. 2022. január 14. 13:29
Csomagolóanyag cégtől kapott új megbízást a Neo Interactive
Feladatuk a magyar piacra új szereplőként belepő Raja márkaismertségének növelése.

Decembertől elérhető Magyarországon a csomagolóanyagokkal foglalkozó Raja márka. A cég termékportfóliójában minden megtalálható, ami a csomagoláshoz és e-kereskedelemhez szükséges lehet; kartoncsomagolások, borítékok, tasakok, ragasztószalagok, fóliák, térkitöltők, csomagológépek, raklapok és a lista itt nem ér véget. Jenleg Rajapack webshopjával kifejezetten az e-kereskedelemben résztvevő vállalkozásokat célozza meg, lakossági kiszolgálás egyelőre nem elérhető. A potenciális ügyfelek elérésében pedig a Neo Interactive-val dolgoznak együtt, akiket direkt megkereséssel választottak ki a munkára, korábbi együttműködésnek és jó tapasztalatoknak köszönhetően.

„A Raja jelenleg a digitális térben, webshoppal képviselteti magát, így elsősorban performancia alapon optimalizált keresőkampányokkal támogatjuk a piacra lépésüket. A legnagyobb kihívást a kampány során az alacsony márkaismertség, illetve az e-kereskedői célcsoport elérése és megnyerése jelenti. A későbbiekben, a webshop bevezető időszaka után a média mix is bővülni fog további elemekkel, így például display hirdetésekkel is találkozhat majd a célcsoport” – mondja az ügynökség közleményében Pavláth Zita, a Neo Interactive operatív vezetője.