2021. január 05. 10:49
Csak a visszapillantóból olvasható ez a hirdetés, de jobb is így
Nem csoda, hogy alig várták az újévet, nekik is volt bajuk elég 2020-ban.

járvány mellett politikai és társadalmi problémák is színesítették a britek 2020-át, így aztán nem csoda, hogy alig várták az újévvet. Az egyik telkó cégük, a Plusnet egy okos kis outdoor kampánnyal erősített rá az érzésre, és segített, hogy mindenki maga mögött tudhassa a tavalyi évet - szó szerint.

 

A kampányuk keretében,melyet az Accenture-höz tartozó Karmarama tervezett, a nagyobb brit városok főútvonalai mentén helyeztek el hirdetéseket, melyeket csak a visszapillantó tükröből lehet elolvasni.

Magad mögött hagyod 2020-at? Ez is megteszi! 

"Valami olyasmivel akartunk előállni, ami kifejezi, mit éreznek az emberek a tavalyi évvel kapcsolatban, de mindezt játékos formában." - mondta Sam Calvert, a Plusnet marketing igazgatója. "A kampány célja az volt, hogy az utasok beszélgetni kezdjenek erről a rendkívüli időszakról. Mint ahogy sokan mások, mi is örülünk annak, hogy 2020-at magunk mögött hagytuk!"