Bicsérdi Ádám 2021. július 20. 10:58
Átszervezi kommunikációs csapatát a WWF Magyarország
Összeolvad a szervezetben a kommunikációs, a marketing és az adománygyűjtési osztály.

A WWF Magyarország korábbi kommunikációs vezetője, Klacsán Csaba 2021. július 1-jétől adománygyűjtési, marketing és kommunikációs vezetőként irányítja az új osztály munkáját. Ezentúl tehát a kommunikációs, társadalmi bevonási és adománygyűjtési stratégiáért és az osztályon belüli szervezetfejlesztésért, üzleti tervezésért és forráselosztásért felel.

Klacsán Csaba (Fotó: Budai Ákos)

A megújult struktúrában Gilányi Dóra kommunikációs menedzser pozícióba lépett, ezzel ő vette át Klacsán Csaba korábbi feladatait és a kommunikációs csapat irányítását. Egyéni adománygyűjtési menedzserként Tar Emese a szervezet magánadományozási feladatait és csapatát vezeti, Bogschütz Dániel pedig a WWF Magyarország vállalati együttműködési menedzsereként a céges kapcsolatokért felel a jövőben.

Az osztály új vezetői korábban is meghatározó munkát láttak el a WWF életében. Klacsán Csaba külsősként már a 2019-es adó 1%-os kampányban és a szervezet Instagram csatornájának beindításában is közreműködött, a korábbi kommunikációs vezető, Antal Alexa anyasági szabadságának kezdetekor pedig ő vette át a kommunikáció vezetését. 

Tar Emese 5 év tapasztalatszerzés után 2018-ban kommunikációs tanácsadóként tért vissza az alapítvány életébe a digitális folyamatok koordinálásával, tudását mostantól a magánadományozói tevékenység újragondolásában kamatoztatja. Bogschütz Dániel 2016 óta vezette a szervezet adománygyűjtési osztályát, az adománygyűjtői tevékenység és a csapat munkájának koordinálása tartozott hozzá a vállalati kapcsolatok gondozása mellett, amire ezentúl célzottan koncentrál. Gilányi Dóra pedig 2018-ban csatlakozott a WWF Magyarország kommunikációs osztályához és kezdetben természetvédelmi projektek kommunikációjával foglalkozott, majd egy évvel később senior kommunikációs szakértőként már a szervezet kommunikációs kampányainak koordinálásában vett részt.

Az adománygyűjtési, marketing és kommunikációs feladatok együttes kezelése nem ismeretlen a szervezet működésében: a régió több WWF irodája közös célok mentén, egy osztályon belül kezeli ezt a három, szorosan összefüggő területet, ehhez csatlakozott most a magyarországi iroda is.