A végéhez közeledik a november, ami azt jelenti, hogy minden sarkon leselkedik ránk egy karácsonyi reklámszpot. Az IKEA kanadai szárnya idén rendhagyó koncepcióval állt elő, egy indiai családot mutatnak be, akiknél a közös családi vacsora alatt indul be a buli, a muzsikára egyszerre mozdul az egész lakás, ritmusra pattog az imbuszkulcs, mozognak a fülcimpák és bólogatnak a kutyák is.
"Idén kicsit máshogy szerettük volna megszólítani a kanadaiakat, egy olyan történettel, ami tükrözi, hogyan tekintünk az otthonra, de mégis kiemeli, hogy az ünnepek megváltoztak, és mi, kanadaiak egy sajátos csavart tudtunk belevinni azzal, hogy újragondoltunk az ünneplést és a tradíciókat - mondta Johanna Andrén, az IKEA kanadai szárnyának marketingigazgatója.
A szpot november 8 és december 19 között fut szinte minden elérhető felületen.