hero
Nagy Zsolt 2021. szeptember 27. 12:32
Blake Lively is piacra dobta a saját italmárkáját
A gin-és reklámguru, Ryan Reynolds felesége saját alkoholmentes márkával debütál.

Betty Buzz néven kerül forgalomba az Egyesült Államokban Blake Lively saját italmárkája, mely alkoholhoz társítva illetve önmagában is fogyasztható. 

A bejelentéssel jó érzékkel kivártak, közeleg a józan október (Sober Octorber) kihívás időszaka, melyhez évről évre egyre nagyobb tábor csatlakozik, különösen a Millenial és a Z generációból, valószínűleg ezt a hájpot szeretnék majd megolvagolni ők is.

Lively a közösségi médiában azt is elárulta, hogy a termék fejlesztése évek óta folyamatban volt, a marketingfogásokhoz pedig ellesett ezt-azt a férjétől, Ryan Reynolds-tól, aki a színészkarrerje mellett egy saját kreatív ügynökséget és egy ginmárkát is felnevelt.