Puskár Krisztián 2018. augusztus 01. 11:47
Bereczki Zoltán száma szerepel a Pringles nemzetközi kampányában
Tévés és rádiószpotokban lesz hallható a magyar szerzőpáros dala egész Európában, egy éven keresztül. A Pringles és a Deezer közös promóciójában használják Bereczki dalát.

A Pringles csipszcég Bereczki Zoltán Choices című dalát választotta új, egy évig futó kampányához. A dal egy nemzetközi tenderen nyert, ennek Free Demo volt a neve, és a londoni Grey reklámügynökség bonyolította le. Öt nemzetközi pályázó volt, Bereczki volt az egyetlen magyar.

A Choices című dalt Bereczki Balog Lászlóval közösen írta, a szöveg Méhes Adrián munkája, Malek Miklós keverte, a számnak önálló klipje is van.

A Pringles rádiós és tévés szpotokban használja majd a dalt, illetve annak egy részét most júliustól 2019 augusztusáig egész Európában. Lent látható az egyik szpot, amiben egyébként épp Bereczki énektémája kevéssé hangsúlyos. A Pringles promóció egyik eleme a lenti videó alapján a Deezer zenestreamelővel való együttműködés, ennek értelmében 3 csomag Pringles-csipszért 4 hónapnyi ingyen Deezer-stremelést lehet nyerni.