Kreatív 2021. április 23. 10:11
Az ACG lett a Samsung új közösségi média ügynöksége
Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t.

A Kreatívnak eljuttatott közleményükben azt írják, az egyfordulós tender során több meghívott ügynökséget kértek fel, hogy megtervezzék a Galaxy A széria legújabb okostelefonjainak kommunikációs stratégiáját, ami erősen fókuszált a GenZ célcsoport meghódítására. 

„Óriási öröm számunkra, hogy egy ilyen, a közösségi média terén is trendszetter ügyfelet sikerült megnyernünk. Folyamatosan növekvő divíziónk számára mindig az egyik legizgalmasabb feladat az új lehetőségek, platformok és kampánytípusok kipróbálása, amire a Samsung Magyarország csapata abszolút nyitott. 2020-ban több sikeres kampányt és márkaoldalt menedzseltünk többek között a TikTokon, és külön öröm számunkra, hogy a Samsung márkával ott is folyamatosan aktívak leszünk majd az idei évben is” – mondta el Bujdosó-Nagy Bianka, az ACG integrációs és közösségi média igazgatója.

„Vezető technológiai vállalatként folyamatosan az új megoldásokat keressük a #DoWhatYouCan’t szlogenünk szellemében, és nincs ez másként, amikor a digitális marketing tevékenységünkről van szó. Az ACG Reklámügynökség fiatal, energikus csapatával már lefektettük a közös munka alapjait a #powerAwsome kampánnyal, és az elkövetkezendő hónapokban minden közösségi média felületünkön együtt keressük majd az olyan innovatív megoldásokat, amelyek hatékonyan támogatják az üzleti és a kommunikációs célkitűzéseinket” – beszélt az előttük álló kihívásokról Witsch Gerda, a Samsung Magyarország marketing igazgatója.

A Galaxy A széria bevezetésére készített hivatalos #powerAwesome kihívás már fut TikTokon, ahol a felhasználók megmutathatják, hogyan turbózza fel kreativitásukat a hosszú üzemidejű akksi. A kampány 6 hivatalos videóval indult, melyeket olyan ismert tiktokkerek készítettek, mint Whisperton, Lantos Ágnes, Makk Adrienn vagy Lady Szomjas.