hero
Hermann Irén 1970. január 01. 01:00
Az idei Kreatív Kontent Napon bemerészkedünk  az influenszer-marketing sűrűjébe
Október hatodikán a legjobb szakemberektől tanulhatsz a legforróbb influenszeres megoldásokról!

Ma már egy felfordított kő alatt is influenszereket találunk, választékból tehát nincs hiány, a számok pedig azt mutatják, hogy az influenszer-marketing működik, de ehhez a leghitelesebb véleményvezéreket kell megtalálnod, akik nem adják el magukat fűnek-fának. Szakértők segítségével körbejárjuk, hol tart a hazai influenszer-marketing, mire használják a márkák és mik a legnagyobb kihívások.

Külön szekcióban kérdezünk celebeket és őket futtató ügynökségeket, milyen együttműködésekben szeretnek részt venni; milyen felállással vannak rossz tapasztalataik és milyen álomügyfélre várnak. A 2021-es CMA és Influ versenyek legizgibb projektjeit ügynökségek és az ügyfelek közösen mutatják be.

De beszélgetünk még az OVA legjobb podcastjairól; és megvitatjuk azt is, mitől kell valóban védeni a gyerekeket, ha tartalomról, reklámról van szó.

Az eseményt első nekifutásra offline hirdetjük meg. A szervezés alatt folyamatosan figyeljük a járványszámokat- és szabályokat, és ha szükséges, az online térbe tesszük át.

Teljes program és infók itt