-fi- 2021. november 23. 09:53
Annyira brit kaja a fish and chips, hogy a McDonald's előrukkolt vele... Franciaországban
Poisson-frites, sacre bleu!

Csavaros megoldáshoz folyamodott a TBWA Paris, hogy bevezesse a papírkónuszban árult fish and chips és chicken and chips termékét, aminek az egyik USP-je az, hogy az egyik kezed mindig szabadon marad. 

Ezt úgy mutatják be, hogy a Mekiből épp kiszabaduló, kellemesen alterosan öltözködő fiatalember végigzúz Párizson úgy, hogy egyik kezében a tasak van, a másikban meg egy mobil, azért, hogy elküldhessen szívszerelmének egy Google Maps-linket, amin látszik, hogy szív alakban járt be egy városrészt. Na és a lényeg, hogy természetesen egy fia sültkrumpli, annyi se megy veszendőben az őrült parkourködés (syke…) közben.

Az nem derül ki, hogy jelenleg miért kizárólag a francia piacon érhető el a termékvonal, de az étkek szerelmesei reménykedhetnek, hogy előbb-utóbb nálunk is bevezetik.

Forrás: Adweek