hero
2020. december 15. 16:58
Agyament reklámmal támad az RC Cola
Egy fülöp-szigeteki ügynökség bizony nem fogta vissza magát.

Hősünk egy 10 éves forma kisfiú, aki szomorúan jön haza az iskolából, és azonnal nekiszegezi a kérdést az épp mosogató anyjának: örökbe fogadták-e, hiszen mindenki erről beszél az iskolában. Anyja elsírja magát, a fiú vetkőzni kezd, majd ráhasal az asztalra. Na innentől kezdve már nem egy szívszorító családi dráma tanúi vagyunk, hanem a teljesen agyatlan hülyeségnek, amivel persze semmiképp sem akarom azt mondani, hogy nem szórakoztató a reklám!

A szpotot a Gigil nevű fülöp-szigeteki ügynökség készítette a márkának a helyi piacra, de mivel valószínűleg ez 2020 legbizarrabb reklámja, nemzeközi szinten is nagyot ment, és november végi debütálása óta csak a hivatalos csatornán keresztül több mint 10 millióan nézték már meg, és rengeteg online interakciót váltott ki a nézőkből.

A hivatalos magyarázat a reklámra az, hogym ivel minden szereplő az árra fókuszál, valamint zenei marketing eszközeivel akarja eladni a temréket, az RC Colának valami más megoldás után kellett nézni, hogy megszólítsa a Z-generációs fiatalokat. Ez a megoldás pedig a blőd humor lett, a kampány szlogenje pedig a "Whatever" lett, amiben a szóban forgó fiatalok cselekedeteinek általános mozgatórugóját látták meg. 

Ez van!

Forrás: AdAge