ÁAK-tendert nyert a Bell & Partners
Az Állami Autópálya Kezelő újabb kommunikációs tenderét nyerte meg a Bell & Partners. Most az elektronikus matrica-használat kampányát kell elkészíteniük nettó 25 millió forintért.

A Bell & Partners nyerte meg az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) elektronikus matrica-használat kommunikációjára kiírt tenderét – számol be a Közbeszerzési Értesítő legújabb száma.

A nettó 25 millió forintos szerződésbeli összegért a Bell & Partnersnek három hónapig az online autópálya-használati díjfizetés népszerűsítését kell elvégeznie, melyben nemcsak a kampánystratégia és –elemek kidolgozása, hanem a médiatervezés, médiavásárlás, illetve gyártás és hatékonyságelemzés is benne van.

A tárgyalás nélküli tenderre az értesítő szerint csupán a Bell & Partners nyújtott be ajánlatot, a szerződést pedig január 2-án kötötték meg a felek.

Nem ez az első kommunikációs tender az ÁAK-nál, amelyet a Bell & Partners nyer meg. 2011 január 26-ai hirdetménnyel egy nettó 24 millió 990 ezer forint értékű közlekedésbiztonságról szóló kommunikációs közbeszerzést nyert el.