hero
Kreatív 2021. április 23. 10:30
A fiatal lányok önbecsülésének visszaállításáért forgatott kisfilmet a Dove
A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében.

A tökéletesre photoshopolt modellek és a közösségi média korában a fiatal lányok önbizalmába nagyon könnyű torpedót lőni. A szépségről alkotott képük irreális lesz, sosem lesznek elégedettek önmagukkal, ha mintának egy számítógép segítségével előállított formát tekintenek.

Ebbe a helyzetbe próbál beavatkozni a Dove. A Grammy-díjas énekesnővel, Lizzoval közös kampányában arra próbálják felhívni a figyelmet, hogy a közösségi média lehetne pozitívabb és bátorítóbb hely a fiatalok számára.

Lizzo a közösségi médiában támogatja a projektet, illetve néhányszor fel is fog tűnni a Dove idei kampányaiban. 

A reklámfilmben, melyet az Oglivy készített a szépségmárka megbízásából, egy fiatal lányt látunk, aki különböző érzelmi és fizikai változásokon megy keresztül, hogy elkészülhessen róla a tökéletes szelfi - csak az egész folyamatot megfordítva mutatják, és a tökéletesre módosított eredménytől jutunk el a valódi alapig.

A reklám mellé a Dove feltöltött egy "Confidence Kit" nevű csomagot a saját weboldalára, ahol a szülők tájékozódhatnak arról, hogyan érdemes beszélgetniük a gyermekeikkel az egészséges testképről, hogyan használják a közösségi médiát. 

A Dove azután indította el a kampányt, hogy nemrég napvilágot látott egy tanulmány, miszerint a 10-17 éves korosztályba tartozó lányok 13 éves korukra 80 százalékban csak azután posztolnak egy szelfit, hogy azon valamilyen módosítást hajtottak végre, és nem ritka, hogy a szerkesztés 30 percig is eltart.