hero
Nagy Zsolt 2021. július 21. 14:20
A Mitte Communications lett a Közlekedési Múzeum időszaki kiállításának ügynökségi partnere
Az ügynökség feladatköréhez tartozik az időszaki kiállítás kommunikációs és hirdetési stratégiájának megtervezése, amelyet a múzeum munkatársaival közös workshopok keretében dolgoztak ki.

A Mitte Communications nyerte a Közlekedési Múzeum „Volt egyszer egy Északi… a történet folytatódik” című új időszaki kiállításának ügynökségi támogatását - tudatta közleményben a vállalat.

A Közlekedési Múzeum ugyan még nem készült el, de a közlemény szerint a múzeum vezetősége úgy döntött, hogy az építkezés megkezdése előtt a még érintetlen ipari környezetben rendeznek időszaki kiállítást, amely autentikusan tudja bemutatni az új helyszín vasúttörténeti jelentőségét.

Az ügynökség feladatköréhez tartozik az időszaki kiállítás kommunikációs és hirdetési stratégiájának megtervezése, amelyet a múzeum munkatársaival közös workshopok keretében dolgoztak ki. Ők felelnek az új tárlattal és a helyszíni programokkal kapcsolatos közösségi média jelenlétért is, mind tartalomgyártási, mind hirdetéskezelési oldalon. A kifejezetten a kiállításra készült micro-site struktúráját is ők tervezték. Továbbá ők tervezték és kivitelezték a helyszínen található molinókat, amik a Kőbányai út felől a villamossal és autóval közlekedőknek adnak tájékoztatást a kiállításról, illetve a bejáratot jelölő molinókat és a nagyméretű épülethálót, ami már messziről hirdeti, hogy mi zajlik éppen az Eiffel Műhelyház szomszédságában.

2016-ban a múzeum arculatának megújításért is a Mitte felelt. Pályázati úton választották ki az ügynökséget az arculat tervezésére. A számos jól ismert grafikai tervező részvételével lezajlott folyamat végén több szakértő mellett a MOME képviselőit is magába foglaló zsűri választotta ki a Mitte koncepcióját.