Kreatív 2021. július 23. 02:30
A Hipnózis után az Arany Pengét is a Mito nyerte
Az Artificial Group lett a második, a DDB Budapest a harmadik az Arany Pengén. A Magyar Telekom a legtöbb pontot szerzett, a Telenor a legtöbb különböző kampánnyal eredményt szerző pozícióból lett az év megbízója, a Telekom 6:3-é a Grand Prix.

Csütörtök este a városmajori A majomhoz szórakozóhelyen tartott buliban hirdették ki az Arany Penge nyerteseit. A teljes listát közöljük/linkeljük, amint megkapjuk azt a MAKSZ-tól (a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségétől), de addig is álljanak itt a legfontosabb díjak!

Az év ügynöksége a Mito lett (ahogy ők nyerték idén a Kreatív által szervezett Hipnózis pontversenyét is). Az Arany Pengét tavaly, 2020-ban nem rendezték meg, idén kétéves mezőnyt ölelt fel az ügynökségi szövetség által szervezett verseny.

A vetélkedés második helyét a tavalyi kihagyás után az Artificial Group, a dobogó harmadik fokát a DDB Budapest szerezte meg a kétéves eredmények alapján.

Az év ügyfele a két évre nézve, összpontszám alapján a Magyar Telekom, a legtöbb különböző kampánnyal eredményt elérő ügyfélként a Telenor lett.

A 2021-es Arany Penge Grand Prix munka címét a Magyar Telekom 6:3 projektje vitte el.

UPDATE: Kikerült a lista, ide kattintva olvashatjátok a teljes névsort.