hero
gy.zs. 2022. január 19. 11:24
A Central minden politikai álláspont számára teret biztosít
De bizonyos termékeibe most se fog beengedni politikai hirdetést.

Ahogy azt korábban mi is megírtuk, egy nappal ezelőtt, kedden járt le a határidő, hogy a különböző sajtótermékek jelentkezzenek az Állami Számvevőszéknél, amennyiben politikai hirdetést akarnak megjelentetni a választások előtti hónapokban. Ezzel kapcsolatban a Central Médiacsoport a következő közleményt juttatta el a Kreatívnak:

A Central Médiacsoport mindig is kiemelt figyelmet fordított a társadalmi sokszínűség támogatására, ennek köszönhetően a politikai diverzitás megjelenítését is preferálja különböző felületein. A kiadó szűk három hónappal az április 3-i országgyűlési választások, valamint egy hónappal a hivatalos kampányidőszak kezdete előtt fontosnak tartja a fentieket kihangsúlyozni.

„A Central alapvető értéknek tartja a transzparencia, a hiteles tájékoztatás, valamint az információhoz való hozzáférés lehetőségének biztosítását mindenki számára. A sajtószabadság védelmében kötelességünknek érezzük az információkat összességükben és részleteikben is áttekinthető, illetve értelmezhető módon a különböző platformjainkon megjeleníteni. Ez egyet jelent számunkra az egyenlőséggel, az emberközpontú, toleráns gondolkodásmóddal, valamin a különböző nézetek elfogadásával” – nyilatkozta Vági Róbert a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese.

Vági Róbert

A kiadócsoport azt is fontosnak tartja kihangsúlyozni, hogy bár minden politikai álláspont számára teret biztosít, illetve a különböző nézetek hiteles, illetve minél tényszerűbb bemutatására törekszik, egyes termékeibe azonban üzletpolitikai megfontolásból továbbra sem enged be semmilyen politikai hirdetést. A többi felületén a pártok továbbra is azonos feltételekkel jelenhetnek meg.