hero
Nagy Zsolt 2021. november 30. 14:08
6 nemzetközi arculati díjat nyert a Kreatív Vonalak
Már 16 WOLDA-díjjal büszkélkedhet a Kreatív Vonalak csapata.

A Wolda nemzetközi logó- és arculattervezési pályázatra idén is több száz nevezés érkezett a világ több mint 30 országából. Az idei évben a logó és arculati tervek mellett csomagolástervezéssel, logó animációkkal, vagy akár sound logókkal is lehetett nevezni - áll a Kreatívnak eljuttatott közleményben. 

A Wolda is helyet kapott a Kreatív Apex design toplistáján, a versenyen elért helyezések szép pontszámot jelentenek! 
 

A Kreatív Vonalak a közelmúltban készült legjobb, legkedveltebb arculattervezési munkáival mérette meg magát a nemzetközi porondon, ahol idén 1 ezüst, 1 bronz és 4 Kiválósági díjat nyert el.  A munkák alatt olvasható egy rövid indoklás is. 

Az idei nyertes projektek: 

Petguru - Ezüst

 Leírás: 
A Petguru vásárlói olyan gazdik, akik tudatosan odafigyelnek kis kedvenceik étkezésére, öltözködősére és játékaira. Ezért fontos, hogy az arculat a törődést és a szeretetet is átadja, hisz a gazdáknak ez egy életre szóló barátság is. A logó kezdőbetűjének negatív formájában megjelenik egy stilizált kutya alakja, ami játékossá és szerethetővé teszi az arculatot.

 Molino24 - Bronz

Leírás:  
A Molino24 egy különleges nyomda. Magasfokú precizitással, odafigyeléssel nyomtatnak a nagyméretű felületektől egészen a kisebb arculathordozókig. Az újratervezés kihívása egy olyan vizuális kommunikációs irány megalkotása volt, ami egyszerre modern, stílusos, megjegyezhető és akár humoros is. A logó egyedi betűi visszaköszönnek a teljes arculatban, valamint fontos helyre került az arculatban egy medve is, aki szerethető, vicces és szép. Vagy legalábbis szépen ki lehet nyomtatni. 

Mein Speis – Kiválósági díj

Leírás: 
Bármilyen messze is vagyunk az otthonunktól, a hazai ízek és a hozzájuk társuló boldog emlékek mindig hiányozni fognak. A Meins Speis németországi csemegeboltja az ott élő magyarok számára ad nosztalgikus élményt, ezért egy igazi love brand-et szerettünk volna alkotni. Az embléma festett hatású „M” betűje retro hangulatot idéz, a szív pedig szerethetővé teszi a nosztalgikus emlékezést.

 Szamuráj munkaruha – Kiválósági díj

Leírás:
 Az ideális munkaruha teljes biztonságot ad és nem korlátoz a munkában. Pontosan olyan, mint a szamurájok harci öltözete. Ez inspirálta a Szamuráj munkaruha nevét és márka arculatát, amely szórakoztató mégis profi. Az arculat központi alakja egy tradicionális szamuráj grafika, amely azonban munkavédelmi sisakban jelenik meg. Így osztva meg az ősi szamuráj leckét: a védelem a legfontosabb. 

Smart Clinic – Kiválósági díj 

Leírás:
Az okostelefonok ma már az életünk szerves részei. Szinte elképzelhetetlen a munka, vagy a kikapcsolódás nélkülük. De ezek az eszközök is időnként javításra szorulnak. A Smart Clinic kiterjedt szervizhálózata és szervizfutár szolgáltatása révén egy meghatározó szereplője ennek a világnak. Az arculat újratervezésekor egy határozottabb márkastílust és megjelenést terveztünk, melynek központi eleme a logóban megjelenő, a klinikára utaló kereszt szimbólum és az okos eszközök formájára utaló befoglaló keret lett. Ezt egészítik ki a szenvedélyes képek és üzenetek, mely szerint egy rosszul működő eszköz miatt a munka nem állhat le. Work must go on! 

Vágyaim.hu – Kiválósági díj 

Leírás:
A Vágyaim.hu egy felnőtt webáruház, erotikus termékek népszerűsítésére. Célja, hogy a tartós párkapcsolatban élők szexuális életét színesebbé, izgalmasabbá tegye. Az arculat megújításával kifejezett cél volt vizuálisan is elszakadni korábban is használt az iparági kliséktől. Így a megjelenés hasonlóan a divatvilághoz trendi, szégyenérzet nélkül böngészhető. Az arculat letisztult, minimalista, félreérésektől mentes megjelenése bizalmat kelt a látogatóban, a képi világa is inkább szeretetteljes, mintsem erotikus. Az arculattal egy olyan szenvedélyes édenkertet szerettünk volna megalkotni, ahol nincs helye a szégyennek.