hero
Kreatív 2021. november 25. 18:10
Bejött a Central 360 fokos megoldása a magazinpiacon
Beért a Central - tavaly elindított - vírusálló kereskedelmi koncepciója, a CENTRAL360.  A több lábon álló, 360 fokos, integrált, multi-platform megoldásokkal a magazinmédiát már nem a platform, hanem az egyedi, hiteles tartalom határozza meg. A print magazinokon túl megtaláljuk azok webes felületeit, videós, natív és display megoldásait, influencereket, podcastokat, social kampányokat, online paneles reprezentatív kutatásokat.
EZ EGY PROMÓCIÓS MEGJELENÉS

Erdélyi Péter, a Central értékesítési marketingvezetője elmondta, hogy „A tavaly elindított integrált kereskedelmi szemlélet alapja a Central magazinjainak kiemelkedő hitelessége és márkaértéke.  Erre lehet építeni az online térben, valamint a social felületeken is. A több platformon keresztül nemcsak magasabb multi-platform elérést biztosítunk a hirdetőnek, hanem a videós- podcast-, natív és display megoldások segítségével valódi integrált, ügyfélre szabott megoldásokat is kínálunk.” 

 

A Central magazinokhoz kapcsolható weboldalak és elérhető megjelenési típusok.

Az összefoglalóban ezúttal olyan esettanulmányokat mutatunk be, amelyek a Covid hullámok alatt is bizonyítottak. Előtte azonban nézzük meg a médiafogyasztási jellemzőket a magazinsuli 3. epizódjában.

 

nőklapja.hu 

 

A nőklapja.hu tavalyi indulásával számtalan új hirdetési megoldást kínál a Central azon partnereinknek, akik felismerték az integrált kampányok előnyeit. A Nők Lapja márkacsaládon belül minden magazin mellé elérhetők a multi-platform ajánlatok. Eddigi leglátványosabb és legösszetettebb együttműködésünk az F&F Active termékcsaládjához kapcsolódott. A mozgást és az Active sportruházat legújabb kollekcióját középpontba állítva ötvöztük a magazin egyedülállóan széleskörű elérését, az online által kínált különleges megoldásokkal. A két hetes kampány során a print mellékleteket a nőklapja.hu-n brandingelt alrovat, nyereményjátékkal egybekötött teszt, Takács Nóra influencer közreműködése és erőteljes social jelenlét kísérte. 

A nőklapja.hu brandingelt alrovat és a szponzorált teszt önálló hirdetési formaként is elérhető azok számára, akik szívesen kipróbálnak egyedibb megjelenési formákat is.

Idén év végén a nőklapja.hu tematikus adventi alrovatot indított. Több mint egy hónapon át DIY videókkal, karácsonyi receptekkel, érdekes írásokkal és szolgáltató anyagokkal hangolódunk az ünnepekre. A plusz tartalom mellett az oldal egyedi megjelenést is kap, a Nők Lapja social csatornáin pedig további meglepetésekkel készülünk. Advent minden vasárnapján játékra hívjuk követőinket, ahol értékes nyereményeket sorsolunk. A kiemelt időszakban partnereink számára szponzorként hangsúlyos megjelenést biztosítunk az alrovat tartalmaiban.

 

 

marieclaire.hu

 

A Marie Claire brand minden platformjáról elmondható, hogy dinamikusan növekszik, egyre több megoldási lehetőséget kínál partnereinknek, érdekesebbnél érdekesebb integrált kampányok valósulnak meg. Egyik ilyen kampány volt idén a nyári L’Oréal együttműködésünk, ahol Nők Lapja magazint, marieclaire.hu-t és egy influencer együttműködést kapcsoltunk össze.

 

 

story.hu

A nemrégiben útjára indult story.hu megannyi digitális megoldási lehetőséget kínál, így kereskedelmi partnereink az óriási magazin elérés mellett a nagy érdeklődésre számot tartó digitális sztáros tartalmi környezetben is megjelenhetnek. Érdemes itt feleleveníteni azt a műfaji különbséget, hogy a sztármagazin nem trash bulvár.

 

cosmopolitan.hu

A sloggi kampány egy igazi gyöngyszem az integrált együttműködések között, hiszen nagyon sok brand kapott szerepet egyidejűleg. A kampányban az olvasóinkat arra bíztattuk, hogy fogadják el önmagukat. A kampány célja, hogy minél több nőhöz eljusson az üzenet, azaz, hogy a sloggi kiáll a tökéletlenség mellett!  A Marie Claire magazinban megjelenő post-ittel szabadon küldhettek egymásnak pozitív üzenteteket, ehhez segítségként a cosmopolitan.hu cikkben segítséget is adtunk, valamint egy social kampánnyal kiegészítve megtudtuk, hogy mit gondolnak a nők a testükről. Az eredményeket szintén a cosmopolitan.hu-n közöltük.

 

National Geographic

A Kinder Meglepetés egy igazán unikális – edukációs célú - együttműködés volt idén. A játékfigura sorozatban fellelhető észak-amerikai állatokat és élőhelyeiket mutattuk be, látványos, nyolc oldalas magazin megjelenés és online PR cikk formájában. A cikket megosztottuk Instagram, valamint a 371 000 követőtáboros Facebook oldalon is. 

 

 

Nők Lapja Egészség és HáziPatika.com

A HáziPatika és a Nők Lapja Egészség magazin ajánlatát olyan népszerű márkák választották már, mint a Generali, Krka vagy akár Sonova. A Generali a HáziPatika.com oldalon kommunikálta, hogy 50 millió forinttal támogatja a Fogjunk Össze Alapítvány által indított rehabilitációs programot. Az online PR cikket megosztottuk a HáziPatika és a Nők Lapja Egészség Facebook oldalán is. A Generali kreatívja pedig 1/1 oldalon hiteles környezetben jelent meg a Nők Lapja Egészség magazinban.

 

Nők Lapja Egészség

A Nők Lapja Egészség magazint kiegészítettük a tavaly sikeresen debütált nőklapja.hu és a hozzá társuló social felületekkel. A multi-platform megoldás mellett, a Borotalco terméktesztelőinek toborzása és az eredmények utókommunikációja is itt valósult meg. A cikk végén elhelyezett szűrőkérdőív által pedig kiválasztottuk a kutatás célcsoportjának megfelelő résztvevőket. A tesztelési időszakot követően rengeteg hasznos fogyasztói visszajelzés érkezett, amelyből elkészült az utókommunikáció és egy részletes kiértékelés a partner részére. 

 

A Central támogatja ügyfeleit abban, hogy célcsoportjukat közvetlenül szólítsák meg, toborozzanak a social felületeken, látogatókat tereljenek az online oldalak segítségével, és a nyomtatott magazinokban hitelesítsék üzeneteiket. Ezt szolgálja a Central360.