hirdetés
hirdetés
hirdetés

West Balkán, social media, Barcelona

A tavalyi év után ismét megrendezi szakmai napját a MARESZ. Az eseményen a szakmát érintő változatos témákról esik majd szó. Külföldi előadó is lesz.

hirdetés

Március 29-én a budapesti Danubius Hotel Heliában rendezi meg a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MARESZ) 2011-es, a tavalyi után második szakmai konferenciáját. A MARESZ Nap névre keresztelt eseményen délelőtt 10-től késő délutánig tartó előadásokon és pódiumbeszélgetéseken vitatják meg a szakmát érdeklő különböző témákat.

A teljesség igénye nélkül: szó lesz a közösségi média és a rendezvények kapcsolatáról, a biztonságos rendezvényszervezésről a West Balkán tragédia kapcsán, az állami szerepvállalásról a rendezvényszervezésben, a környezettudatos rendezvényszervezésről és a rendezvények 2011-es adózási és ÁFA-változásairól. Az előadók között szerepel Ayri Garrigosa, a Barcelona Convention Bureau vezetője, aki arról fog beszélni, hogy hogyan lehet egy várost vonzóvá tenni a MICE (Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions) piacon. Az eseményen adja át a MARESZ-díjat Ganczer Gábor, a szövetség elnöke.

A szövetség egyik legfontosabb célkitűzése az eseménnyel, hogy fórumot biztosítson a vélemények, kérdések, javaslatok számára. Ezt mind az előadók – előadásuk keretében és a későbbi beszélgetés során –, mind a hallgatóság tagjai megtehetik, hiszen mindenkinek módja nyílik interaktív módon bekapcsolódni a programba, mely részletesen is olvasható a szövetség honlapján.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés