hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új nevezési határidő a hangszépségversenyen

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a Multicom támogatásával és a Kreatívval partnerségben hatodik alkalommal rendezi meg immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A nagy érdeklődésre való tekintettel a szervezők meghosszabbították a nevezési határidőt, az érdeklődők november 14-ig nevezhetnek. A nevezők hangját idén is szakmai zsűri értékeli, a legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatosok értékes nyereményekben részesülnek, a fődíj egy wellness-hétvége.

hirdetés

Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői előzsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang a szavazófelülettel a Kreatívra kerül ki november közepén. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy kié lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntő zsűri tagjai szintén a döntősök közül egy-egy szakmai különdíjra érdemes versenyzőt választanak ki.

A szavazást és a döntőzsűrizést november 24-én zárjuk le, az egyes kategóriák győzteseit pedig november 28-án, a Kreatív Lollipop reklámversenyének díjátadóján hirdetjük ki. Az idei megmérettetésre az esemény microsite-ján megtalálható Márai Sándor idézetet kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre.

A győztesek a szakmai elismerésen túl értékes nyereményekkel gazdagodnak, a fődíj a női és férfi fődíjas esetében is egy-egy wellness-hétvége.

A döntőzsűri tagjai: Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese; Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja.

Legfontosabb, frissített dátumok:
Nevezési időszak vége: 2017. november 14.
Előzsűrizés vége: 2017. november 16.
Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2017.  november 24.
Díjátadó: 2017. november 28.

További információ a verseny oldalán található.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

És akkor az omegás Kóbor Jánost még nem láttad tangóharmonikával playbackelni.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés