hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új nevezési határidő a hangszépségversenyen

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a Multicom támogatásával és a Kreatívval partnerségben hatodik alkalommal rendezi meg immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A nagy érdeklődésre való tekintettel a szervezők meghosszabbították a nevezési határidőt, az érdeklődők november 14-ig nevezhetnek. A nevezők hangját idén is szakmai zsűri értékeli, a legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatosok értékes nyereményekben részesülnek, a fődíj egy wellness-hétvége.

hirdetés

Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői előzsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang a szavazófelülettel a Kreatívra kerül ki november közepén. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy kié lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntő zsűri tagjai szintén a döntősök közül egy-egy szakmai különdíjra érdemes versenyzőt választanak ki.

A szavazást és a döntőzsűrizést november 24-én zárjuk le, az egyes kategóriák győzteseit pedig november 28-án, a Kreatív Lollipop reklámversenyének díjátadóján hirdetjük ki. Az idei megmérettetésre az esemény microsite-ján megtalálható Márai Sándor idézetet kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre.

A győztesek a szakmai elismerésen túl értékes nyereményekkel gazdagodnak, a fődíj a női és férfi fődíjas esetében is egy-egy wellness-hétvége.

A döntőzsűri tagjai: Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese; Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja.

Legfontosabb, frissített dátumok:
Nevezési időszak vége: 2017. november 14.
Előzsűrizés vége: 2017. november 16.
Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2017.  november 24.
Díjátadó: 2017. november 28.

További információ a verseny oldalán található.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés