hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kategóriákkal jön az idei Lollipop

A tavalyi év fontos újítása és rekordnevezése után idén ismét újdonságokkal érkezik a Kreatív Csoport által szervezett 2015-ös Lollipop. Többek között azzal, hogy a verseny pontjai már nem csak a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, hanem a Pr Toplistán is szerepelnek majd.

hirdetés

Ami viszont nem változott, hogy idén is az elmúlt egy év legjobb btl- és azon túlmutató kommunikációs megoldásait keressük, a nevezéseket pedig október 2-ig várjuk. A tavalyi megmérettetésre rekordszámú, 151 nevezés érkezett, kibővített zsűri értékelte a pályázatokat, a Lollipop eredményei pedig első alkalommal számítottak bele a Kreatív-MAKSZ közös M+ Lista eredményébe is.

Ehhez képest még további fejlesztések és újdonságok várhatók idén mind a verseny zsűrizését, mind annak szakmai súlyát tekintve. Az egyik legfontosabb, hogy új zsűrizési rendszert vezetünk be: a tavalyi kibővített létszámú zsűri után idén kétfordulós lesz a zsűrizés. Az első, online fordulóban ügyféloldali marketingkommunikációs szakemberek pontozzák a nevezéseket, a másodikban pedig a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) és Kreatív 3-3 delegáltja vesz részt.

Nagyon fontos újítás még, hogy a dobogós helyezések és a shortlistes eredmények továbbra is pontot érnek az M+Listán, a pr kategóriában díjazottak pedig a Pr Toplistán léphetnek előre.

A Lollipop 2015-ért kapható pontok


A Lollipop M+ Lista pontszámai

súly: 50

Grand Prix (Lollipop 2015 - Legjobb btl-megoldás): 250

Arany: 150

Ezüst: 100

Bronz: 50

Shortlist: 25

A pr kategória pontszámai a Pr Toplistán:

Súly: 70

Grand Prix: 280

Arany: 210

Ezüst: 140

Bronz: 70

Shortlist: 35

 

Újdonság még a versennyel kapcsolatban, hogy új kategóriarendszert vezetünk be. Ennek a lépésnek a célja az, hogy a verseny még jobban alkalmazkodjon a marketingkommunikációban jelenleg használt legújabb eszközökhöz.

A Lollipop 2015 Ügynöksége mellett új fődíjak is lesznek, ilyen a Lollipop 2015 Ügyfele Díj, amely a legsikeresebben szereplő megbízónak járó fődíj. A címet az ügyfélnek készített kampányoknak adott díjak mennyisége határozza meg. A címet csak olyan ügyfél nyerheti, amelyik legalább egy kategóriában aranyat nyert és van legalább egy másik olyan alkotása, amelyet shortlistre juttatott a zsűri. Idén lesz először Lollipop 2015 – Legjobb btl-megoldás, amely fődíjat a kategóriagyőztesek közül választja ki a zsűri a második fordulóban.

A tavalyi, Trafiq bárban tartott díjátadón 23 bronz, 20 ezüst és 9 arany - összesen 52 díjat és egy Év ügynökségei fődíjat osztott ki a zsűri, amelyet az Isobar kapott.

A Lollipop 2015 nevezési határideje október 2., további részletek a verseny aloldalán találhatók!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés