hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséget választott a Kristinus Borbirtok

Közvetlen felkérés útján kapta meg a Kristinus Borbirtok megbízását az Artvertising reklámügynökség, több korábbi együttműködésük apropóján. A feladat egy nemzetközi piacra lépés előkészítését célzó, a printektől a social kommunikációig a rendezvényeken át számos területet lefedő kampány.

hirdetés

Az együttműködésről így nyilatkozott az Artvertising kreatív vezetője, Nagy Gergely: „Hatalmas energiákat mozgósítottunk már a tervezési fázisban is, mert valami olyat akarunk véghezvinni, amire már régen nem volt példa. A Kristinusnak világos elképzelése van a világról, a saját piaci pozíciójáról és a céljairól. Szakmailag az elitbe tartozik, de még hatalmas mennyiségű kiaknázatlan potenciállal bír. A mi feladatunk, hogy megmutassuk a márka különleges szemléletét a fővárosi fogyasztóknak. Interaktív, event alapú, unortodox kampányt terveztünk, hogy országos pozíciót alapozzunk meg a Kristinus számára, mely kiindulópont lehet egy nemzetközi kampány számára.”

A felkérés indokairól a Kristinus Borbirtok ügyvezető igazgatója, Florian Zaruba nyilatkozott: „Szakmai szempontból nagyon jó pozícióink vannak: díjnyertes borok sokaságára lehetünk büszkék, borbirtokunk rendre a turisztikai ajánlók élén szerepel. Van tehát mivel erősítenünk az országos pozíciónkat. Az Artvertising kreatív terveinek a megvalósítása tükrözni fogja azt hagyományokat tisztelő, újszerű felfogást, melyet képviselünk.”

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés