hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendertippek a Nagy BTL Vitanapon

A btl-es tenderszabályozás lehetőségei, a social media hatásai a vonal alatti kommunikációra és az átmárkázás sikertippjei és a btl-piac mérhetősége egyaránt felmerülnek majd a Kreatív által szervezett Nagy BTL Vitanapon.

hirdetés

Nehezen tervezhető, kiszámíthatatlan bevételek jellemzik a btl-piacot, hiszen kevesebb a hosszú távú kapcsolat és gyakoribbak az ad-hoc megbízások, mint más kommunikációs területeken – jellemezték az iparági helyzetet a Kreatív által megkérdezett szakemberek a magazin júliusi számának cikkében.

A tenderkérdés egyébként is örökös probléma a piacon, nemrégiben a MAKSZ btl-szekciója fogalmazott meg ajánlásokat a tenderekre vonatkozóan. De vajon van-e reális esély a szabályozásra? A Kreatív által október 28-án szervezett Nagy BTL Vitanap délutáni programjában külön szekció foglalkozik majd a btl-piac tenderszabályozás lehetőségeiről Rókusfalvy Gábor, a Roxer Event & More ügyvezetője, a MAKSZ btl-szekciójának elnöke, Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője, valamint az ügyféloldali beszerzés képviselőinek részvételével.

Az eseményen résztvevők megismerhetnek sikeres nemzetközi kampányokkal is, melyek a btl-eszköztár nélkül nem működhettek volna – mindezt olyan hazai kommunikációs szakemberek ajánlásával, mint Forrás László, a Wunderman kreatívigazgatója, Büttl Krisztián, a Red Bull marketingigazgatója, Csornai-Kovács Tamás, a Prohome kreatívigazgatója, vagy épp Tóth Tamás, a Special Event ügyvezetője.

Szó esik továbbá a btl-eszköztár szerepéről egy termék, illetve szolgáltatás újramárkázásában vagy újrapozícionálásában olyan gyakorlati példák megvizsgálásával, mint a Pannon átmárkázása Telenorrá.

Önálló szekció foglalkozik majd azzal a kérdéssel, hogy hogyan reformálja meg a social media a btl-eszköztárat, mely területekre van kiemelt hatással a webkettő és hol maradhat érintetlen a megszokott eszköztár? A résztvevők itt Viniczai András, a Café Connection ügyvezetője, Benei Péter, a Karmamedia kreatívigazgatója és Vámos-Hegyi Attila, a Direkt Marketing Szövetség alelnöke, a Magyar Telekom tartalomszolgáltatói kapcsolatok vezetője.

Ugyancsak a Kreatív cikkének problémafelvetését viszik tovább a résztvevők a btl-piac mérhetőségét vizsgáló szekción, ahol a beszélgetőpartnerek Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség kutatási szakértője, Sipos Dávid, a HPS divízióvezetője, Tordai Bálint, a MAKSZ alelnöke és a BO Event rendezvényigazgatója, valamint a Gfk képviselői lesznek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés