hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendertippek a Nagy BTL Vitanapon

A btl-es tenderszabályozás lehetőségei, a social media hatásai a vonal alatti kommunikációra és az átmárkázás sikertippjei és a btl-piac mérhetősége egyaránt felmerülnek majd a Kreatív által szervezett Nagy BTL Vitanapon.

hirdetés

Nehezen tervezhető, kiszámíthatatlan bevételek jellemzik a btl-piacot, hiszen kevesebb a hosszú távú kapcsolat és gyakoribbak az ad-hoc megbízások, mint más kommunikációs területeken – jellemezték az iparági helyzetet a Kreatív által megkérdezett szakemberek a magazin júliusi számának cikkében.

A tenderkérdés egyébként is örökös probléma a piacon, nemrégiben a MAKSZ btl-szekciója fogalmazott meg ajánlásokat a tenderekre vonatkozóan. De vajon van-e reális esély a szabályozásra? A Kreatív által október 28-án szervezett Nagy BTL Vitanap délutáni programjában külön szekció foglalkozik majd a btl-piac tenderszabályozás lehetőségeiről Rókusfalvy Gábor, a Roxer Event & More ügyvezetője, a MAKSZ btl-szekciójának elnöke, Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője, valamint az ügyféloldali beszerzés képviselőinek részvételével.

Az eseményen résztvevők megismerhetnek sikeres nemzetközi kampányokkal is, melyek a btl-eszköztár nélkül nem működhettek volna – mindezt olyan hazai kommunikációs szakemberek ajánlásával, mint Forrás László, a Wunderman kreatívigazgatója, Büttl Krisztián, a Red Bull marketingigazgatója, Csornai-Kovács Tamás, a Prohome kreatívigazgatója, vagy épp Tóth Tamás, a Special Event ügyvezetője.

Szó esik továbbá a btl-eszköztár szerepéről egy termék, illetve szolgáltatás újramárkázásában vagy újrapozícionálásában olyan gyakorlati példák megvizsgálásával, mint a Pannon átmárkázása Telenorrá.

Önálló szekció foglalkozik majd azzal a kérdéssel, hogy hogyan reformálja meg a social media a btl-eszköztárat, mely területekre van kiemelt hatással a webkettő és hol maradhat érintetlen a megszokott eszköztár? A résztvevők itt Viniczai András, a Café Connection ügyvezetője, Benei Péter, a Karmamedia kreatívigazgatója és Vámos-Hegyi Attila, a Direkt Marketing Szövetség alelnöke, a Magyar Telekom tartalomszolgáltatói kapcsolatok vezetője.

Ugyancsak a Kreatív cikkének problémafelvetését viszik tovább a résztvevők a btl-piac mérhetőségét vizsgáló szekción, ahol a beszélgetőpartnerek Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség kutatási szakértője, Sipos Dávid, a HPS divízióvezetője, Tordai Bálint, a MAKSZ alelnöke és a BO Event rendezvényigazgatója, valamint a Gfk képviselői lesznek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés