hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendertippek a Nagy BTL Vitanapon

A btl-es tenderszabályozás lehetőségei, a social media hatásai a vonal alatti kommunikációra és az átmárkázás sikertippjei és a btl-piac mérhetősége egyaránt felmerülnek majd a Kreatív által szervezett Nagy BTL Vitanapon.

hirdetés

Nehezen tervezhető, kiszámíthatatlan bevételek jellemzik a btl-piacot, hiszen kevesebb a hosszú távú kapcsolat és gyakoribbak az ad-hoc megbízások, mint más kommunikációs területeken – jellemezték az iparági helyzetet a Kreatív által megkérdezett szakemberek a magazin júliusi számának cikkében.

A tenderkérdés egyébként is örökös probléma a piacon, nemrégiben a MAKSZ btl-szekciója fogalmazott meg ajánlásokat a tenderekre vonatkozóan. De vajon van-e reális esély a szabályozásra? A Kreatív által október 28-án szervezett Nagy BTL Vitanap délutáni programjában külön szekció foglalkozik majd a btl-piac tenderszabályozás lehetőségeiről Rókusfalvy Gábor, a Roxer Event & More ügyvezetője, a MAKSZ btl-szekciójának elnöke, Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője, valamint az ügyféloldali beszerzés képviselőinek részvételével.

Az eseményen résztvevők megismerhetnek sikeres nemzetközi kampányokkal is, melyek a btl-eszköztár nélkül nem működhettek volna – mindezt olyan hazai kommunikációs szakemberek ajánlásával, mint Forrás László, a Wunderman kreatívigazgatója, Büttl Krisztián, a Red Bull marketingigazgatója, Csornai-Kovács Tamás, a Prohome kreatívigazgatója, vagy épp Tóth Tamás, a Special Event ügyvezetője.

Szó esik továbbá a btl-eszköztár szerepéről egy termék, illetve szolgáltatás újramárkázásában vagy újrapozícionálásában olyan gyakorlati példák megvizsgálásával, mint a Pannon átmárkázása Telenorrá.

Önálló szekció foglalkozik majd azzal a kérdéssel, hogy hogyan reformálja meg a social media a btl-eszköztárat, mely területekre van kiemelt hatással a webkettő és hol maradhat érintetlen a megszokott eszköztár? A résztvevők itt Viniczai András, a Café Connection ügyvezetője, Benei Péter, a Karmamedia kreatívigazgatója és Vámos-Hegyi Attila, a Direkt Marketing Szövetség alelnöke, a Magyar Telekom tartalomszolgáltatói kapcsolatok vezetője.

Ugyancsak a Kreatív cikkének problémafelvetését viszik tovább a résztvevők a btl-piac mérhetőségét vizsgáló szekción, ahol a beszélgetőpartnerek Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség kutatási szakértője, Sipos Dávid, a HPS divízióvezetője, Tordai Bálint, a MAKSZ alelnöke és a BO Event rendezvényigazgatója, valamint a Gfk képviselői lesznek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés