hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik az Artvertising egyik alapítója

Kiszáll az Artvertising ügynökségből az egyik alapító tulajdonos, az ügyvezetői feladatokat is ellátó Szabó Andrea. Az ügynökség kizárólagos tulajdonosa mostantól a másik alapító, eddigi kreatívigazgató, Nagy Gergely – közölte a cég a Kreatívval.

hirdetés

Nagy Gergely
Nagy Gergely
Szabó Andrea az ügynökség közleménye szerint új szakmai kihívást talált magának, ezért jelentette be a távozását. Hogy pontosan mit, azzal kapcsolatban megkérdeztük az Artvertising pr-ügynökségét, tőlük a következő választ kaptuk: „Szabó Andrea saját bevallása szerint már régóta két utat járt egyszerre, az Artvertising mellett egy saját rendezvényhelyszín létrehozásával is foglalkozott. Ahogy ez várható volt, Andi válaszút elé érkezett, és úgy döntött, távozik az ügynökségtől, megvalósítja álmát. A részletekről később szeretne beszélni.”

Az immár egyedüli tulajdonos Nagy Gergely szervezeti átalakítást is tervez a cégnél a sajtóanyag szerint, a jövőt a különböző területeket lefedő szakmai divíziók, csoportok szerinti felosztásban képzeli el.

„Andi továbbra is meghatározó szereplője marad az ügynökségnek, hiszen új terveivel összhangban – egyáltalán nem kerül messze tőlünk, a szakmától” – nyilatkozta Nagy, aki úgy tervezi, hogy a cég 2018 őszére már divíziókra legyen osztva, önálló event; pr-kommunikáció és digitális média részlegekkel. „Andi korábbi pozícióját is átalakítottuk, így az elsődleges szakmai ügyvezető szerepét én töltöm be. Az általános ügyvezetői pozícióra is megtaláltuk a megfelelő embert, mégpedig csapaton belül, Kardos István személyében” – tette hozzá Nagy Gergely. Azt is elmondta, hogy az egyes részlegek vezetői is megvannak már, azonban erről későbbre ígért tájékoztatást.

Kardos István
Kardos István
Az Artvertising új, általános ügyvezetője Kardos István (becenevén Doki), aki több, mint öt éve van a cégnél, mint pénzügyi vezető. „Mindig is fontos volt számomra, hogy garantáljam a cégen belüli anyagi biztonságot; a következetességet. Küldetésemnek tekintem, hogy Gergőnek a továbbiakban kizárólag a szakmai résszel kelljen foglalkoznia” – nyilatkozta Kardos.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés