Tagozatvezetőt választott a DIMSZ
A DIMSZ elnökségébe való beválasztása után most a szövetség emailmarketing tagozatának vezetőjévé is megválasztották Dely Gábort, az Allegro Group senior e-dm és crm-specialistáját.
Dely Gábor szakmai pályafutását a BBDO Budapestnél kezdte, ahol account executive-ként print, internet és outdoor kampányok koordinálásával, valamint email- és bannerfejlesztésekkel foglalkozott. Legfontosabb ügyfelei közé tartozott a Pepsi, a Chrysler, a Motorola, illetve a Raiffeisen Bank.
Később pályáját Londonban, az e-Dialog UK-nél folytatta. Az Angliában töltött évek során elsősorban nemzetközi és regionális kampányok vezetéséért volt felelős, dolgozott többek között a British Airways-nak, a Dell-nek, a Philips-nek, valamint az Expedia-nak.
2011 júniusa óta dolgozik az Allegro Group-nál, feladata a Vatera, a Teszvesz, a Grando és a Lealkudtuk.hu oldalakhoz tartozó emailmarketing tevékenység stratégiai tervezése, crm-megoldások bevezetése és felügyelete, az emailküldő rendszer felügyelete és fejlesztése, valamint projektmenedzsment.
A DIMSZ Email-marketing tagozata 2013 elején alakult, tagjai: Aegondirekt-EgoMedia, Allegro Group, Bin, Bisnode Magyarország, Crane, Damjanovich Nebojsa, Datahouse Central Europe, Hírek Média, Invitel, M.C. Direct, Multicom, Proaktív Tanácsadás, Origo, Protopmail, Visionline-edima, Wanadis-Maileon, Wangaru Média.