hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tagozatvezetőt választott a DIMSZ

A DIMSZ elnökségébe való beválasztása után most a  szövetség emailmarketing tagozatának vezetőjévé is megválasztották Dely Gábort, az Allegro Group senior e-dm és crm-specialistáját.

hirdetés

Dely Gábor szakmai pályafutását a BBDO Budapestnél kezdte, ahol account executive-ként print, internet és outdoor kampányok koordinálásával, valamint email- és bannerfejlesztésekkel foglalkozott. Legfontosabb ügyfelei közé tartozott a Pepsi, a Chrysler, a Motorola, illetve a Raiffeisen Bank.

Később pályáját Londonban, az e-Dialog UK-nél folytatta. Az Angliában töltött évek során elsősorban nemzetközi és regionális kampányok vezetéséért volt felelős, dolgozott többek között a British Airways-nak, a Dell-nek, a Philips-nek, valamint az Expedia-nak.

2011  júniusa óta dolgozik az Allegro Group-nál,  feladata a Vatera, a Teszvesz, a Grando és a Lealkudtuk.hu oldalakhoz tartozó emailmarketing tevékenység stratégiai tervezése, crm-megoldások bevezetése és felügyelete, az emailküldő rendszer felügyelete és fejlesztése, valamint projektmenedzsment.

A DIMSZ Email-marketing tagozata 2013 elején alakult, tagjai: Aegondirekt-EgoMedia, Allegro Group, Bin, Bisnode Magyarország, Crane, Damjanovich Nebojsa, Datahouse Central Europe, Hírek Média, Invitel, M.C. Direct, Multicom, Proaktív Tanácsadás, Origo, Protopmail, Visionline-edima, Wanadis-Maileon, Wangaru Média.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés