hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tagozatvezetőt választott a DIMSZ

A DIMSZ elnökségébe való beválasztása után most a  szövetség emailmarketing tagozatának vezetőjévé is megválasztották Dely Gábort, az Allegro Group senior e-dm és crm-specialistáját.

hirdetés

Dely Gábor szakmai pályafutását a BBDO Budapestnél kezdte, ahol account executive-ként print, internet és outdoor kampányok koordinálásával, valamint email- és bannerfejlesztésekkel foglalkozott. Legfontosabb ügyfelei közé tartozott a Pepsi, a Chrysler, a Motorola, illetve a Raiffeisen Bank.

Később pályáját Londonban, az e-Dialog UK-nél folytatta. Az Angliában töltött évek során elsősorban nemzetközi és regionális kampányok vezetéséért volt felelős, dolgozott többek között a British Airways-nak, a Dell-nek, a Philips-nek, valamint az Expedia-nak.

2011  júniusa óta dolgozik az Allegro Group-nál,  feladata a Vatera, a Teszvesz, a Grando és a Lealkudtuk.hu oldalakhoz tartozó emailmarketing tevékenység stratégiai tervezése, crm-megoldások bevezetése és felügyelete, az emailküldő rendszer felügyelete és fejlesztése, valamint projektmenedzsment.

A DIMSZ Email-marketing tagozata 2013 elején alakult, tagjai: Aegondirekt-EgoMedia, Allegro Group, Bin, Bisnode Magyarország, Crane, Damjanovich Nebojsa, Datahouse Central Europe, Hírek Média, Invitel, M.C. Direct, Multicom, Proaktív Tanácsadás, Origo, Protopmail, Visionline-edima, Wanadis-Maileon, Wangaru Média.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés