hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sztaricskai a dm-világkonferencián

Sztaricskai Tamás pályázatával bejutott a Las Vegas-i DMA2012 dm-világkonferencia előadói közé. 

hirdetés

Las Vegasban október 13-18. között rendezik meg a direktmarketing szakma legnagyobb konferenciáját és kiállítását, amelyre ötven országból közel tízezer látogatót várnak.

A Direkt Marketing Szövetség még 2011-ben hirdette meg a prezentációs lehetőséget, melyre egyik tagja, az AdFit jelentkezett. Az előadni kívánt anyagoknak szigorú előírásoknak kellett megfelelnie, a végleges előadókról pedig a DMA2012 konferencia szervezőbizottsága döntött.

Sztaricskai Tamás előadás vázlatát izgalmasnak és innovatívnak találta a zsűri, ezért október 15-én neves szakmai közönség előtt mutathatja be a Bridging on- and off-line communications with Transpromo advertising in the CEE című előadását.

Sztaricskai Tamás több mint 13 éves tapasztalatot szerzett a kiskereskedelmi szektorban az értékesítés és a marketing területén. Felsővezetőként olyan nemzetközi cégeknél dolgozott, mint a McDonald’s, a Vodafone és a Raiffeisen International. Stratégiai és kommunikációs tanácsadói munkái olyan cégekhez fűződnek, mint a GE Money Bank, az Eurobank Csoport és a magyarországi Raiffeisen Bank. 2009-ben még a Magyar Televízió elnöki pozíciójára is esélyesnek tartották.

A DMA konferencián minden évben kihirdetik a legjobb direktmarketing-kampányokat díjazó nemzetközi ECHO-pályázat eredményeit, amelyre idén még április 25-ig (késői pályázóknak felár ellenében május 2-ig) lehet pályázatokat benyújtani.

Magyarországról utoljára 2008-ban a Café Connection munkája került shortlistre, ugyanebben az évben pedig az ECHO zsűrijébe beválasztották Nádassy-Bátor Mariannt, a Café Connection kreatívigazgatóját. A DMA konferencián korábban Vámos-Hegyi Attila, a DMSZ jelenlegi elnöke adott elő a magyar direkt marketing piac helyzetéről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés