hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sztaricskai a dm-világkonferencián

Sztaricskai Tamás pályázatával bejutott a Las Vegas-i DMA2012 dm-világkonferencia előadói közé. 

hirdetés

Las Vegasban október 13-18. között rendezik meg a direktmarketing szakma legnagyobb konferenciáját és kiállítását, amelyre ötven országból közel tízezer látogatót várnak.

A Direkt Marketing Szövetség még 2011-ben hirdette meg a prezentációs lehetőséget, melyre egyik tagja, az AdFit jelentkezett. Az előadni kívánt anyagoknak szigorú előírásoknak kellett megfelelnie, a végleges előadókról pedig a DMA2012 konferencia szervezőbizottsága döntött.

Sztaricskai Tamás előadás vázlatát izgalmasnak és innovatívnak találta a zsűri, ezért október 15-én neves szakmai közönség előtt mutathatja be a Bridging on- and off-line communications with Transpromo advertising in the CEE című előadását.

Sztaricskai Tamás több mint 13 éves tapasztalatot szerzett a kiskereskedelmi szektorban az értékesítés és a marketing területén. Felsővezetőként olyan nemzetközi cégeknél dolgozott, mint a McDonald’s, a Vodafone és a Raiffeisen International. Stratégiai és kommunikációs tanácsadói munkái olyan cégekhez fűződnek, mint a GE Money Bank, az Eurobank Csoport és a magyarországi Raiffeisen Bank. 2009-ben még a Magyar Televízió elnöki pozíciójára is esélyesnek tartották.

A DMA konferencián minden évben kihirdetik a legjobb direktmarketing-kampányokat díjazó nemzetközi ECHO-pályázat eredményeit, amelyre idén még április 25-ig (késői pályázóknak felár ellenében május 2-ig) lehet pályázatokat benyújtani.

Magyarországról utoljára 2008-ban a Café Connection munkája került shortlistre, ugyanebben az évben pedig az ECHO zsűrijébe beválasztották Nádassy-Bátor Mariannt, a Café Connection kreatívigazgatóját. A DMA konferencián korábban Vámos-Hegyi Attila, a DMSZ jelenlegi elnöke adott elő a magyar direkt marketing piac helyzetéről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés