hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szoros verseny az év ügynöksége díjért

Megszületett a 2011-es Arany LolliPOP verseny shortlistje. A zsűri 18 kategóriában 51 shortlistes helyezést osztott ki, izgalmas, hogy ki nyerheti az év ügynöksége díjat.

hirdetés

Maratoni, közel nyolc órás zsűrizés után alakult ki a 2011-es Arany LolliPOP, a fogyasztói és B2B promóciók kreatívversenyének shortlistje, ugyanis nem kevesebb, mint 122 nevezés érkezett idén 22 kategóriában a Kreatív Csoport által szervezett megmérettetésre a végleges, október 21-i nevezési határidőig.

A szakmai zsűri végül 18 kategóriában 51 shortlistes helyezést osztott ki összesen 48 nevezés között. A pályaművek a pos-anyagoktól a céges rendezvényeken át az integrált btl-kampányokig nagyon széles skálán mozogtak, persze voltak kifejezetten népszerű kategóriák is. Ide sorolhatók az installációk, melybe 21 nevezés érkezett, valamint a speciális POS és a tartós displayek kategóriák 11 illetve 10 nevezéssel.

Az egyes kategóriát helyezéseit összesítve kialakuló év ügynöksége díjért idén komoly verseny várható. A shortlistből látható, hogy számos olyan ügynökség van, amelytől több munka is a döntőbe jutott. A díjat tavaly a HD Group nyerte. A díjakat egy buli kíséretében adjuk majd át november 22-én kedden, este 8 órától a Dobozban.

A zsűriben Kovács Dávid, a Bols Hungary marketingigazgatója, Kelemen Csaba, a Lauritzen tulajdonosa, Szabó Béla, a Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, Tordai Bálint, a Bo Event ügyvezető igazgatója, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) btl-szekciójának alelnöke, valamint Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője foglaltak helyet.

A 2011-es Arany LolliPOP verseny shortlistje

„A kis gyufaáruslány" karácsonyi képeslap, Brand Avenue

„Feladom a haverom” – álláshirdetési nyereményjáték, Lowe GGK

10 dolog, amit ne csinálj…, PlotPoint, Oditech-Stúdió

ACG Experience, ACG Reklámügynökség

Aranypéntek. Az Elismerés Napja, Human Telex

AVENE Sonne Vitorla, Willson & Brown Hungary, Willson & Brown-WB Sp. Z o.o S.K.A

„Fröccskultúra" fogyasztói kampány, Issues Management Kommunikációs Tanácsadó

Beertok Festival, Beertok

Borsodi Art Recycling, UP Hungary

Bosch fúrócsocsó,  Prohome 2010

Bővíthető promóciós standok, Orange Cube

Chio Crispers fesztiválmegjelenés, HPS Experience

Chio Idei termés roadshow, HPS Experience

Delikát Kihelyezésépítő- és forgalmi eredmény növelő verseny a Spar Csoportban, Unilever Magyarország, Draftfcb

Egyetemek harca, Artificial Group

Edenred nyelőgép, HPS Experience

Ethical Hacking konferencia, Petrányi & Széll Provocative Communications

Event Design Show - Mobilsofa termékbemutató party, Mobilsofa

Féregstand 2010, Petrányi & Széll Provocative Communications

Gösser citromfutár, Heineken Hungária Sörgyárak, Friendly Digital Advertising

Hol jár a baba?, Prohome 2010

Alma Kaland oktatójáték az adathalászat ellen, Petrányi & Széll Provocative Communications, First Communications

LG Workshop, We Love Kreatív

Lipton Ice Tea - Mit rejt a palack?, HPS Experience

Maggi Halászlékocka bogrács-display, P:O:S. Almási, Nestlé Hungária, Maggi

Max Factor digitális kampány, Progressive Studio

Mobiloskártya, Artificial Group

Nagy Soproni Felhajtás Online Promóció, Heineken Hungária Sörgyárak

NDG Silent Demo Display, BÉFLEX Solutions

NESTLÉ Dolce Gusto Shop-in-Shop, BÉFLEX Solutions

NIKE Futóbuli eseménysorozat, Createam Concept

Otrivin Dou gyógyszertári aláírótoll, Cre-Vision

Pepsi – „Lásd a világot 3D-ben!" promóció, Createam Concept

Radio B.R.O. Stage, Rush Csoport

Red Bull Liszt Remix, Red Bull

Romazsaruk bemutató rendezvénye, HBO Holding

Sopron Bank becsületkassza, Raygun Reklámügynökség

Soproni virtuális hostess, Spice BTL

Suhancos baltás display, Rézangyal

Telenor Westend-Karácsonyi aktivitás, Createam Concept

Trilak Travel - Kereskedői Ösztönző Program, Trilak Festékgyártó, Essence Marketing

Vigyázz, leesik!! , PMW Hungária-2000

Vodafone BTL aktivitás, Artificial Group   

Vodafone gólyatábor, Artificial Group

Vodafone Internet Éden, UP Hungary

Vodafone Lip Dub videó, Artificial Group

Vodafone óriástelefon, Progressive Studio

Vodafone Torony Installáció – Sziget 2011, LT Communication, Vodafone Magyarország
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés