hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendezvényszervezésre hív a NIF

Nettó 100 millió forintos keretösszegű, nyílt tendert írt ki a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. rendezvényszervezésre és szórólapozásra, másfél éves időtartamra. A jelentkezési határidő február 15-e.

hirdetés

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) nyílt tendert írt ki a közutak, vasutak fejlesztésével kapcsolatos események megrendezésére, illetve az eseményekhez (sajtótájékoztatók, rendezvények, lakossági fórumok) kapcsolódó szórólapozásra. A pályázat keretösszege nettó 100 millió forint, az együttműködés előreláthatólag 2013. szeptember 15-ig tartana.

Az alkalmasság feltételei között szerepel, hogy az ajánlattevő rendelkezzen egy, legalább 10 ezer fős és három, legalább 5 ezer fős szabadtéri rendezvény megszervezésének referenciájával, valamint alkalmaznia kell egy, a tender tárgyának megfelelő műszaki területen jártas személyt, akinek minimum öt éves szakmai tapasztalata van, és legalább 20 rendezvény lebonyolításában vett már részt.

A pályázat jelentkezési határideje február 15-e, az ajánlatok elbírálása március 15-én történik. A szerződéskötés tervezett dátuma március 25-e.

Amint arról már beszámoltunk, a NIF nemrég egy nettó 140 millió forintos tendert írt ki médiatervezési és pr-feladatok ellátására, amelynek jelentkezési határideje, illetve az elbírálás és a szerződéskötés dátuma a fentivel megegyező.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés