hirdetés
hirdetés
hirdetés

Remek előadások és brutális catering volt a MaReSz konferenciáján

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

hirdetés

Múlt héten, február 26-án zajlott az Event Touch rendezvényszakmai konferencia és kiállítás. A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) által életre hívott esemény fő témája a rendezvényszervezés jövője volt, a designnal, gondolkodással és technológiával a fókuszban.

A két évente megrendezett, rendezvényszervezéssel és annak több szakterületével foglalkozó konferencia és kiállítás főszervezője Bacsi Krisztina MaReSz főtitkár volt, az eseményre mi is ellátogattunk. Első ránézésre is jól sikerült az esemény, egyik előadóteremben és a kiállítótéren sem volt nyoma pangásnak, a MaReSz tájékoztatása szerint a végső létszám így alakult: több, mint 450 résztvevő, 60 kiállító, 17 előadás és mintegy 100 fős közreműködő csapat vett részt az Europa Congress Centerben zajló eseményen.

Én a délutáni programba csatlakoztam be, és remek előadásokat hallgattam például a magyar tulajdonú, ám Dubajban működő Kraftwerk Design & Production grandiózus rendezvényeiről, de szóba kerültek sok más mellett az olyan aktuális témák is, mint a rendezvényügynökségek szerepe a kommunikációs szakterületen belül, a munkaerőhiány és az employer branding, storytelling az ügyfélkommunikációban és a rendezvényes fókuszú válságkezelés.

Az előadások mellett két nagyon fontos része volt az eseménynek. Egy kiállítótér, ahol a technológiai megoldásokon át a csapatépítő programokig mindenfajta rendezvényes beszállító megmutatta magát. (Volt VR is, méghozzá a látványosabb fajtából!) Mint azt Duca Andreától, a MaReSz ügynökségi tagozatának vezetőjétől megtudtuk, a végére már be kellett jelenteniük a teltházat, annyi kiállító szerette volna bejutni az eseményre.

A másik az ebédeltetés volt, ugyanis nyolc catering cég vonult fel, hogy megmutassa a szakmának és leendő beszállítóinak, hogy értik a dolgukat, egyszóval nem csak egy konferenciához mérten volt kiemelkedő az esemény gasztronómiai felhozatala, hanem konkrétan fine dining minőségben lehetett falatozni két szakmai előadás között.

Nem utolsósorban még robothosztesz is volt! A többiről meséljenek helyettünk a képek, kattintás után méretes galériát lehet böngészni!

További képekért kattints!
További képekért kattints!

További képekért kattints!
További képekért kattints!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés