hirdetés
hirdetés
hirdetés

Remek előadások és brutális catering volt a MaReSz konferenciáján

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

hirdetés

Múlt héten, február 26-án zajlott az Event Touch rendezvényszakmai konferencia és kiállítás. A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) által életre hívott esemény fő témája a rendezvényszervezés jövője volt, a designnal, gondolkodással és technológiával a fókuszban.

A két évente megrendezett, rendezvényszervezéssel és annak több szakterületével foglalkozó konferencia és kiállítás főszervezője Bacsi Krisztina MaReSz főtitkár volt, az eseményre mi is ellátogattunk. Első ránézésre is jól sikerült az esemény, egyik előadóteremben és a kiállítótéren sem volt nyoma pangásnak, a MaReSz tájékoztatása szerint a végső létszám így alakult: több, mint 450 résztvevő, 60 kiállító, 17 előadás és mintegy 100 fős közreműködő csapat vett részt az Europa Congress Centerben zajló eseményen.

Én a délutáni programba csatlakoztam be, és remek előadásokat hallgattam például a magyar tulajdonú, ám Dubajban működő Kraftwerk Design & Production grandiózus rendezvényeiről, de szóba kerültek sok más mellett az olyan aktuális témák is, mint a rendezvényügynökségek szerepe a kommunikációs szakterületen belül, a munkaerőhiány és az employer branding, storytelling az ügyfélkommunikációban és a rendezvényes fókuszú válságkezelés.

Az előadások mellett két nagyon fontos része volt az eseménynek. Egy kiállítótér, ahol a technológiai megoldásokon át a csapatépítő programokig mindenfajta rendezvényes beszállító megmutatta magát. (Volt VR is, méghozzá a látványosabb fajtából!) Mint azt Duca Andreától, a MaReSz ügynökségi tagozatának vezetőjétől megtudtuk, a végére már be kellett jelenteniük a teltházat, annyi kiállító szerette volna bejutni az eseményre.

A másik az ebédeltetés volt, ugyanis nyolc catering cég vonult fel, hogy megmutassa a szakmának és leendő beszállítóinak, hogy értik a dolgukat, egyszóval nem csak egy konferenciához mérten volt kiemelkedő az esemény gasztronómiai felhozatala, hanem konkrétan fine dining minőségben lehetett falatozni két szakmai előadás között.

Nem utolsósorban még robothosztesz is volt! A többiről meséljenek helyettünk a képek, kattintás után méretes galériát lehet böngészni!

További képekért kattints!
További képekért kattints!

További képekért kattints!
További képekért kattints!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés