hirdetés

Melyik márkahelyszín a legjobb a Szigeten?

Körbejártuk a 2018-as Sziget Fesztivált és lefotóztuk a legfeltűnőbb márkamegjelenéseket. Szerintetek melyik a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten? A H&M, a Dreher, a Deichmann, netán a BP kitelepülése? Sok-sok fotó és közönségszavazás.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

A VMLY&R által fejlesztett kampány a Vodafone korlátlan mobilvideós tarifacsomagját hirdeti. 

Gál Sarolta, a DDB Budapest stratégiai igazgatója a hosszú távon fenntartható üzleti növekedés mechanizmusába vezet be titeket. (X)

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!