hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik a Sziget legjobb márkamegjelenése?

Bejártuk a 2017-es Sziget Fesztivált, ahol igyekeztünk lefotózni a legfeltűnőbb márkamegjelenéseket. Most bemutatjuk ezeket olvasóinknak is, és arra vagyunk kíváncsiak, szerintetek melyik volt a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten? A Dreher? Az Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf kitelepülése? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás következik.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ott volt a magyar internet kezdeteinél, aztán a dotkom lufi kipukkanása padlóra küldte. Sikerült felállnia. Az Újraterveztem.hu portréi mostantól a Kreatívon is olvashatók.

A verseny célja, hogy megtalálja Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait.

Az Életben maradnának kampány kapott díjat. Egyedüli magyarként nyert a két és fél éve létező DeepInsight a pr-Oscaron.

Májusi címlapunkon a Katona, a Müpa és az Opera egy több mint 30 oldalas összeállítással. Megmutatunk egy részletet.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!