hirdetés

Melyik a Sziget legjobb márkamegjelenése?

Bejártuk a 2017-es Sziget Fesztivált, ahol igyekeztünk lefotózni a legfeltűnőbb márkamegjelenéseket. Most bemutatjuk ezeket olvasóinknak is, és arra vagyunk kíváncsiak, szerintetek melyik volt a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten? A Dreher? Az Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf kitelepülése? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás következik.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Az Apa és a Gyereklélek sem jelenik már meg különálló magazinként.

A márka és az AMV BBDO kampánya garantáltan díjvárományos már a beharangozó videó alapján is.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!