hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az Arany LolliPOP shortlistje

Negyvenkét pályaművet jelölt shortlistre az Arany LolliPOP reklámverseny zsűrije pénteken. A díjátadó kedd este lesz az Ötkertben.

hirdetés

53 nevező 116 munkája került a Kreatív Csoport szervezésében zajló Arany LolliPOP reklámverseny zsűrije elé, végül a döntőbe 42 pályamunka jutott be. A zsűrit Baráth Károly, a Magyar Reklámszövetség Ambient Media Tagozatának elnöke, Laber Zsuzsa, a Spar Magyarország kommunikációs vezetője, Szende Attila, a Coca-Cola marketingaktivációs menedzsere és Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztőja alkotta, a zsűri elnöke pedig Rókusfalvy Gábor, a MAKSZ Btl-szekciójának elnöke volt.

A díjátadó november 9-én kedd este lesz az Ötkertben.

Eredmények

B2B Promóciók:

Dolgozói rendezvény alkategóriában shortlistre került az Erste Rock Fest - 20. születésnapi parti (Nexus Reklámügynökség), az ING Biztosító sales konferencia (Nexus Reklámügynökség), valamint a Magyar Telekom évindítója (HD Group). Publishing kiadvány alkategóriában shortlistes A fenntartható bolygó (Progressive Studio), valamint az Összhangban a természettel (Saxon és Robert Bosch). (A fenntartható bolygó elnevezésű kiadványt eredetileg az egyéb speciális BTL aktivitás kategóriában nevezték, a zsűri viszont áthelyezte a publishing kategóriába.) Ügyfélparty alkategóriában shortlistre került a The Pacific Day (HBO Holding és Akció Event).

BTL-alapú komplex (integrált) kampány (kategória és alkategória):

A zsűri a shorlistesek közé juttatta at Avon Gyerekbolygót (Artificial Group), a Borsodi Zenei Fesztiválokat (Up Hungary), a Keltsd életre a világod kampányt (Mediaedge:cia, Kirowski és Pixman Media), a Nagyszerű innovációk nőknek kiállítást (Saatchi & Saatchi), a Rauch Ice T feketebárány kampányát (Rauch Hungária és Grey), a Sony Ericson Call box rendezvényét (Saatchi & Saatchi), a Soproni Nagy Felhajtás Promóciót (Heineken Hungária) és a Start és Start plusz kampányt (HD Group).

Egyéb speciális BTL aktivitás

Az egyéb nevezések között shortlistre került a Heineken UCL Center-e (Heineken Hungária), fényreklámok alkategóriában a Vodafone - Vízilabda (Pro-Q), járműdekoráció alkategóriában pedig a Fesztiválbusz - Fesztiválok Éve 2010 (Activity Group és Magyar Turizmus), a Varázslatos iskolabusz (Chello Central Europe) és a Vatera Ambient London Cab (Blue Vision és Portland Közterületi Reklámügynökség). (A Fesztiválbusz eredetileg Roadshow kategóriában indult, de a zsűri átsorolta a járműdekorációk közé.)

Események

Gerilla event alkategóriában shortlistes az Elektromobil 2010 verseny beharangozó gerillaakciója (Robert Bosch), partik/koncertek kategóriában pedig a Trilak fashion show (HPS Experience).

POS-anyagok

A POS-anyagokon belül a zsűri összevonta az akciós és tartós displayek, valamint speciális POS alkategóriákat. Itt shortlistre jutott A varázslat lenyűgöz (Flyvision), az Egyenesen a kemencéből (D'Arcy Avenue Reklámügynökség), a Lazurán fa display (Malibu), a L'Oreal Paris állványa (IS Innovative Solutions), valamint a Maybelline Falsies plexi display (IS Innovative Solutions).

Installációk alkategóriában shortlistre jutott a Heineken Napozó Stége (We Love Kreatív), a Legrand - Céliane Installációja (Ragazzart és Orange Cube), továbbá a Rézangyal Art Collection (Rézangyal).

Promóciók támogatása

A zsűri itt összevonta a hűségprogramok, nyereményjátékok, pontgyűjtő akció alkategóriákát. Itt shortlistre került a Love Sex Durex loyalty promóciója (Progressive Studio), az OBI: minden 10. vásáró nyer akciója (Lowe GGK) és az OTP: Tavaszi illatvarázs (Café Connection).

Online alkategóriában shorlistes az Állj a Sör Végére (Greenroom Communication és UP Hungary), az Év Navigációs Hangja (HD Group), a Jó reggelt tehén! (Carnation), a Szívóerő (Prohome 2010) és a TUC banner (DraftFCB).

Pr alkategóriában a Pedigree Örökbefogadási Program 2010-es kampánya került shortlistre, a munkát a Hill and Knowlton nevezte.

Termékbemutatók

Hoszteszpromóciók alkategóriában shortlistre jutott az AXE Rise Up - Axe fürdetéses promóciója (We Love Kreatív), a Nativa irodai promóciója (Rauch Hungária és Grey), a Pringles Bár (Rafinanz Service), továbbá a Reggeli csomag sampling (Lauritzen Instore). (Eredetileg partik/koncertek kategóriában indult a Pringles bár, pr-kategóriában az AXE Rise Up és mintaszórás kategóriában a Reggeli csomag, a zsűri azonban ezeket átsorolta a hoszteszpromóció kategóriába.)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés