hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két shortlist az Akciónak Cannes-ban

A promo- és a médiakategóriában is egy-egy shortlistet szerzett az Akció 360 a pandás szórólapozással. Sajnos 31 másik magyar nevezés viszont máris elvérzett, köztük a Carnation Totoya Creatures-e. Tíz nevezésnek még szurkolhatunk a cyber- és a filmkategóriában. 

hirdetés

A 41 magyar nevezésből eddig 33-at láttak a cannes-i reklámfesztivál zsűrijei, ennyiből azonban csak az Akció 360 furrypandás lowbudget kampányát, a Greenest Leaflet Campaign of the World for WWF-et juttatták a döntőbe, mindjárt két kategóriában. A médiában a speciális események alkategóriában, míg a promóban a gerilla-kampányok kategóriájában.

Bár a múlt héten ennek a kampánynak az esélyességét jól mértük fel, nem mondhatnánk, hogy a többi magyar nevezéssel telitalálatunk lett volna, hiába próbáltunk meg néhol óvatosabban fogalmazni. Meglepetés, hogy a Carnation Totoya Creatures-e, amely a Clión ezüstöt nyert, a mobilkategóriában nem jutott shortlistre, míg az Ogilvy által a Hot Wheels-nek készített, tipikusan fesztiválra kalibrált Grumpy és Baldy printjei sem jutottak tovább.

Az Ogilvy a tíz nevezéséből kilencet, a DDB szintén tíz nevezéséből kilencet már bukott. A Laboratory és a Young & Rubicam négy és három nevezése már elvérzett, ahogy az ACG kettő és a PHD egy nevezése is. Az Akció másik két nevezése szintén nem jutott shortlistre.

Két kategóriában várhatunk még magyar döntősöket, a cyberben és a filmben. Cyberben még a HPS-től kettő, az Ogilvytől, a DDB-től, a Clusótól és a Kirowskitól egy-egy nevezés versenyez, míg a filmben a Cafétól két nevezés.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés