hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kedvezményesen lehet nevezni az Echo Awards-ra

Április végéig várják a nevezéseket az Echo Awards-ra, az egyik legnevesebb direkt marketinges versenyre. Új kategória a keresőmarketing. Április 14-ig kedvezményes a nevezés.
hirdetés

Az amerikai Direkt Marketing Szövetség (DMA) idén is megrendezi az Echo Awards nemzetközi direkt marketingversenyt. A kampányokat online várják április 24-ig, de április 14-ig kedvezményes áron lehet nevezni. Idén új kategóriával bővül a zsűrizett kampányok köre: a keresőmarketing is helyet kap.

Idén egy rendhagyó nevezésre ösztönző kampány keretében a színvonalas és jól teljesítő kampányok mellett különleges nevezéseket is várnak: olyan kampányokat, melyek ellenpéldaként szolgálnak, kiemelve ezzel az Echo díjak valódi értékét. A kampány tartalmaz iPhone alkalmazásokat, vírusmarketing videókat, microsite-okat és közösségi médiát is.

Ennek érdekében három anti-Echo díjat hirdettek: a „Fiffy Awards”, a „Golden Yawn Awards” (Arany Ásítás díj) és a „Rotten Inbox Awards” (Rothadt Postaláda díj). A „Fiffy” az olyan kreativitást díjazza, mely nem hozott eredményeket, a „Golden Yawn” a kreativitás nélküli, unalmas, de jó eredményt hozó kampányokat tünteti ki, a harmadik pedig olyan kampányokat díjaz, melyeknek sem a stratégiája, sem a kreatívja nem minősíthető, és elrettentő példaként szolgálnak a spam-szerű üzenetekkel.

A Goldenyawnawards.com oldalról elérhető Facebook profil tippeket ad, hogyan lehet végtelenül unalmas kampányokat kreálni, továbbá videókat lehet feltölteni, nézni, értékelni és megosztani.

Az Echo 1929-ben indult, akkor még a legjobb direkt mail kampány kategóriában hirdettek győztest. Ahogy az érdeklődés nőtt és a szektor bővült, 1979-re már az összes direkt marketing csatornát belevették a versenybe. A benyújtott pályázati anyagokat a kreativitás, a marketing stratégia és a válaszadási eredmények alapján pontozzák.

A nemzetközi Echo Awards versenyre minden évben, az USA-n kívül több mint 50 országból érkezik nevezés. Ezévben a díjátadó ceremóniát és gálát október 12-én rendezik San Fransiscóban. Az idei versenyre 12 kategóriában lehet nevezni: alternatív média, katalógus, direct-mail, e-mail és instant messaging, mobil, nyomtatott média, keresőmarketing, közösségi média, telemarketing, TV/videó/rádió, internetes reklámozás és webfejlesztés.

Az Echo magyarországi nagykövete Vámos-Hegyi Attila, a magyar DMSZ alelnöke és a Magyar Telekom új üzleti területekért és üzletfejlesztési üzletágáért felelős vezetője. A versenyen magyar nevezések és hazai zsűritag is szerepelt az elmúlt években.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A remélhetőleg hamarosan mozikba is érkező Corpus Christi teaser plakátját a közönség választhatja ki.

Madridi buszmegállókban vált valósággá a népszerű mém.

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés