hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kamu szakkönyv népszerűsíti a marketingkonferenciát

Ambient kampánnyal népszerűsíti a 21. Országos Marketingkonferenciát a Magyar Marketing Szövetség. A kampány középpontjában Magyarország legvaskosabb marketing-kötete áll, amely azonban csak első látásra tűnik szakkönyvnek.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A The Chop című műsorban a legjobb asztalost keresik. Az egyik versenyző arcán azonban a 88-as szám díszelgett.

Limitált kiadású csomagolás is jár a kampányhoz.

A rendhagyó helyzetben online hirdettük ki a Hipnózis idei győzteseit, mutatjuk a díjazottakat.

Az animációs Netflix-sorozat esendő főszereplője nem kisebb kérdéseket feszeget, mint hogy mi az élet, a halál, meg minden.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Jó, hogy valaki (ha burkoltan is) felhívja a figyelmet arra, mennyire NEM olvas a szakma.
De ez persze nem csak a marketingesekre igaz. Kutatások szerint: a frissen érettségizettek csak harmada, a diplomások csak hatoda (!) olvas, amíg a kevésbé képzett és az
idős emberek többsége egyáltalán nem szokott könyvet (végig)olvasni.

Egy nyolc országban végzett felmérés bebizonyította, hogy akik rendszeresen igényes irodalmat olvasnak, azok az átlagosnál toleránsabbak és kreatívabbak.

Na, már csak ezért is el kellene mennie a marketingeseknek a Líra könyvesboltba!

Szóval nem olyan rossz ez az ügynökségi ötlet. Bár egy kicsit kesztyűs kézzel bánik az olvasatlan szakmával.
#
Hát igen, ezt még lehetett volna továbbgondolva hatékonyfokozni!
Pedig az alapötlet jó, nekem tetszik! Sokkal szélesebb "terítésre" érdemes!
#
Nyilván gyakran járnak a marketingesek a hetekben Líra könyvesboltokba, jól sikerült helyszínválasztás.
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés