hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kamu szakkönyv népszerűsíti a marketingkonferenciát

Ambient kampánnyal népszerűsíti a 21. Országos Marketingkonferenciát a Magyar Marketing Szövetség. A kampány középpontjában Magyarország legvaskosabb marketing-kötete áll, amely azonban csak első látásra tűnik szakkönyvnek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Bendi Balázs és Erdődy Adrienn terve nyerte a Hypewriter pitchfórum fődíját, azaz az ő sorozattervükből már biztosan elkészül a pilotepizód.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

Ha pólóit nem is sikerült eladnia, egy rövid időre világhírű lett, és még előadással egybekötött beszélgetés is volt róla Cannes-ban.

Kovács István Ostrom című diplomafilmje a Young Director Awardon kapta az elismerést.

A „Hol vagy, Kajla?” belföldi turisztikai kampányhoz a MÁV és a SPAR is csatlakozott, a célcsoportot a gyerekek és szüleik alkotják.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Jó, hogy valaki (ha burkoltan is) felhívja a figyelmet arra, mennyire NEM olvas a szakma.
De ez persze nem csak a marketingesekre igaz. Kutatások szerint: a frissen érettségizettek csak harmada, a diplomások csak hatoda (!) olvas, amíg a kevésbé képzett és az
idős emberek többsége egyáltalán nem szokott könyvet (végig)olvasni.

Egy nyolc országban végzett felmérés bebizonyította, hogy akik rendszeresen igényes irodalmat olvasnak, azok az átlagosnál toleránsabbak és kreatívabbak.

Na, már csak ezért is el kellene mennie a marketingeseknek a Líra könyvesboltba!

Szóval nem olyan rossz ez az ügynökségi ötlet. Bár egy kicsit kesztyűs kézzel bánik az olvasatlan szakmával.
#
Hát igen, ezt még lehetett volna továbbgondolva hatékonyfokozni!
Pedig az alapötlet jó, nekem tetszik! Sokkal szélesebb "terítésre" érdemes!
#
Nyilván gyakran járnak a marketingesek a hetekben Líra könyvesboltokba, jól sikerült helyszínválasztás.

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

Az érintettek nem nyilatkoznak, de az AdAge biztosan állítja, hogy a másfél éve kinevezett Nick Law távozik.

Szert-Szabó Dorottya animációs tervező így búcsúzik egyik kedvenc sorozatától.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés