hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a MaReSz-nap programja

Összeállt a harmadik Maresz-nap programja, tájékoztatta a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége a Kreatív Online-t.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Március 19-én harmadszor rendezi meg a MaReSz-napot a Magyarországi Rendezvényszervezők és –szolgáltatók Szövetsége a Larus Rendezvényközpontban. Az eseményen az előadások és a pódiumbeszélgetések az „Innováció a rendezvényszervezésben' témakört járják körül.

A Maresz-napon előadást tart Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai igazgatója az állami vállalat a hazai rendezvényipar érdekében elindított nemzetközi kampányairól. Szintén az MT-től előad Ferenczy Anikó a Magyar Kongresszusi Iroda stratégiai terveiről és eszközeiről. Délután a hazai rendezvényszervezők problémáiról tart előadást Tordai Bálint, a Bo Event rendezvényigazgatója és Bagdi Károly, a Convention ügyvezetője, majd a kapcsolódó kerekasztalbeszélgetésben részt vesz Gőcze Balázs, Benyeda Katalin, Semsei Rudolf, Molnár Melitta, Kiss Zsolt és Bacsi Krisztina.

Szó lesz a hatályban lévő reprezentációs adókról, a szerzői jog aktuális kérdéseiről, és a rendezvénybiztonságról is, valamint megismerhetők lesznek a legújabb információtechnológiai újdonságok, és a 3D-s épületfestés-technikák.

A teljes és részletes program a MaReSz honlapjáról tölthető le.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés