hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét lesz Golden Dove

A Golden Dove verseny a Café Connection és a Hírek Média kommunikációs segítségével indul idén. 

hirdetés

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) idén ismét megszervezi a Golden Dove versenyt. A verseny két kommunikációs partnere a Café Connection és a Hírek Média.

A hazai direktkommunikáció egyik versenye – ami az idén csak hazai kampányokra fókuszál – FMCG, autó- pénzügyi és nonprofit szektor, telekom/IT, valamint életmód és kultúra kategóriákban várja a nevezéseket.

Az 5 fős zsűri a 2011.01.01 és a 2012.06.15. közötti időszakban megvalósult kampányok közül választ. A 6 kategória mellett idén különdíjat is osztanak, méghozzá a legjobb mobilmarketing megoldásért.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés