hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hangszépségversenyt hirdet a DIMSZ

Az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosát keresi a DIMSZ. A versenyre szeptember elejéig lehet jelentkezni, a legszebb hangokról közönségszavazás dönt.

hirdetés

Vajon ki az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosa, call-centerese? – erre a kérdésre keresi a választ a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata, amely idén szeptemberben hangszépségversenyt hirdet a Neckermann támogatásával. A versenyre a hazai piacon tevékenykedő call-center cégek illetve azok munkatársai, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak dolgozói jelentkezhetnek.

A verseny során a pályázóknak egy a DIMSZ által kiválasztott prózai szövegrészt kell elmondaniuk, a hanganyagot pedig elküldeni a szövetség részére. A szöveg várhatóan egy novallarészlet lesz, amely tematikájában kapcsolódik a telefonáláshoz vagy az utazáshoz. A nevezett hangokat a Kreatív Online-on lehet majd meghallgatni és a verseny eredményéről közönségszavazás dönt ugyanitt.

Akit érdekel a verseny és szeretne részt venni benne, szeptember 5-ig jelentkezhet játékra Benkő Líviánál, a DIMSZ főtitkáránál a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  emailcímen vagy a +36-30/432-2315-ös telefonszámon.

A feladatokat, a felolvasandó szövegrészt a jelentkezések számának megfelelően ezután kapják meg a nevezők és a hanganyagokat szeptember 10-ig küldhetik el a DIMSZ-nek.

A verseny nyereményét a Neckermann biztosítja, amely egy kétéjszakás wellness-hétvége két fő részére félpanziós ellátással egy magyarországi Danubius szállodában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés