hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fesztiváldíjat alapított a Djuice

Átadták az Év Felsőoktatási Zenekara 2011 címet, melyet a Djuice és az EFOTT alapított. A következő évi verseny válogatója szeptemberben kezdődik.

hirdetés

Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) a fesztivál főszponzorával, a Djuice márkával közösen alapította és osztotta ki az Év Felsőoktatási Zenekara címet.

A díjra a fesztiválra jelentkező zenekarok közül azok az együttesek pályázhattak, amelyek az EFOTT minőségi szűrőjén átjutottak, és legalább a zenekar tagjainak felét felsőoktatási hallgatók alkották. Egy online szavazás során régiónként egy-egy, összesen öt zenekar került ki, akik fellépési lehetőséget kaptak az EFOTT-on.

Az Év Felsőoktatási Zenekara 2011 címet végül a helyszíni fesztiválteljesítménnyel lehetett kiérdemelni, amelyet szakmai zsűri és a szervező csapatból alakult bizottság bírált el. Végül a zsűri egybehangzó véleménye alapján a legnagyobb bulit a Magic cat’s Rockabilly Trió hozta össze, így hozzájuk vándorolt az idei elismerés. Nyereményük a Djuice támogatásának köszönhetően három nap stúdiólehetőség.

A címért jövőre is ringbe lehet szállni, a tehetségkutatással nem vártak sokáig a szervezők, hiszen az már szeptembertől megkezdődik.

Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a Djuice tavalyi év sikeresnek ítélt együttműködésének köszönhetően három éves szerződést írt alá az EFOTT-al.

A márka ingyenes internethozzáférést biztosított a szolnoki fesztiválon, valamint márkázott helyszínekkel – Djuice bár és lounge – is megjelent, a fesztivál területén kívül pedig ingyenes riksát biztosított a résztvevőknek.

A Djuice márka Efott-os fesztiválmegjelenését a Traffic BTL szervezte meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés