hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fesztiváldíjat alapított a Djuice

Átadták az Év Felsőoktatási Zenekara 2011 címet, melyet a Djuice és az EFOTT alapított. A következő évi verseny válogatója szeptemberben kezdődik.

hirdetés

Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) a fesztivál főszponzorával, a Djuice márkával közösen alapította és osztotta ki az Év Felsőoktatási Zenekara címet.

A díjra a fesztiválra jelentkező zenekarok közül azok az együttesek pályázhattak, amelyek az EFOTT minőségi szűrőjén átjutottak, és legalább a zenekar tagjainak felét felsőoktatási hallgatók alkották. Egy online szavazás során régiónként egy-egy, összesen öt zenekar került ki, akik fellépési lehetőséget kaptak az EFOTT-on.

Az Év Felsőoktatási Zenekara 2011 címet végül a helyszíni fesztiválteljesítménnyel lehetett kiérdemelni, amelyet szakmai zsűri és a szervező csapatból alakult bizottság bírált el. Végül a zsűri egybehangzó véleménye alapján a legnagyobb bulit a Magic cat’s Rockabilly Trió hozta össze, így hozzájuk vándorolt az idei elismerés. Nyereményük a Djuice támogatásának köszönhetően három nap stúdiólehetőség.

A címért jövőre is ringbe lehet szállni, a tehetségkutatással nem vártak sokáig a szervezők, hiszen az már szeptembertől megkezdődik.

Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a Djuice tavalyi év sikeresnek ítélt együttműködésének köszönhetően három éves szerződést írt alá az EFOTT-al.

A márka ingyenes internethozzáférést biztosított a szolnoki fesztiválon, valamint márkázott helyszínekkel – Djuice bár és lounge – is megjelent, a fesztivál területén kívül pedig ingyenes riksát biztosított a résztvevőknek.

A Djuice márka Efott-os fesztiválmegjelenését a Traffic BTL szervezte meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés