hirdetés
hirdetés
hirdetés

Euro RSCG -BTL-megbízás a Peugeot-tól

A Peugeot a 407-es modell reklámfilmjében használt óriási játékautókat használta fel jótékonysági akciójában.
hirdetés
A Peugeot Hungária a Peugeot 407 SW premierjével egyidőben játékgyűjtő autókiállítást rendezett október 12-től a Duna Plaza bevásárlóközpontban. A kiállításon a közönség a Peugeot 407 reklámfilmjében használt különleges óriás játékautókat is megtekinthette, és a tárlattal egyidőben az autógyártó a látogatók által felajánlott játékautókat összegyűjtötte, és a Szilágyi Erzsébet Gyermekotthon lakóinak adományozta. Az ajándék autókon kívül a Peugeot további egymillió forintot adományozott a Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére.

A Peugeot Hungária az Euro RSCG BTL csapatát, az idén tavasszal alakult Euro RSCG 4D-t bízta meg az akció teljes körű lebonyolításával, a kiállítás megtervezésével és megvalósításával, a kreatív anyagok tervezésével, a sajtótájékoztató megszervezésével. Az Euro RSCG Budapest 1996 óta dolgozik a Peugeot ATL munkáin, a BTL-t korábban több ügynökség, így például a Human Telex intézte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés