hirdetés

Érdekes új márkák és helyszínek bukkantak fel az idei EFOTT-on

Idén is az elmúlt években megszokott helyszínen, a Velencei-tó partján rendezték meg az EFOTT-ot. A főként egyetemistákat célzó fesztivál szép nagyra növekedett mostanra, a szervezők közlése szerint idén már megközelítette a 120 ezret a létszám, akiknek 99 százaléka magyar volt, így az eseményre is olyan cégek és márkák települtek ki főként, amelyek magyar fiatalokat céloztak meg az üzeneteikkel. Volt itt minden a Mercedesektől a színezős E.ON-sátoron át a kígyózó soroktól tömött Lidl-ig.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

A palackok címkéjének tervezőjét idén is pályázaton keresték, a nyertes Győri Katinka Laura lett.

A Lions Live első vitáján a Facebook, az Edelman, a McCann és a WPP vezető kreatívjai fejtettek meg.

A nagy elérésű csatornákat eddig a MediaTime értékesítette. Az Atmedia ezze szinte teljesen leuralja a hazai rádiós piacot.

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszer kizárólagos partnere októberben csatlakozott az IAB Europe  keretrendszeréhez.(x)

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!