hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a dm-piac átfogó kutatása

Hamarosan kiderül, mekkora a magyarországi direkt marketingpiac a válságban. A Direkt Marketing Szövetség éves felmérése online eszközökkel folyik majd.
hirdetés

Új külsővel és tartalmi bővítéssel indult útjára a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) éves kutatása. A Szövetséget az idei évben a Prizma Panel támogatja a felmérés lebonyolításában.

A kutatás célja, hogy feltérképezze a direkt marketingpiac megítélését, forgalmát és eszközeinek hatékonyságát mind az ügynökségek, mind a hirdetők szemszögéből. Az elmúlt évek gyakorlatától eltérően, a telefonos adatfelvételt idén online módszer váltotta fel.

Csánk László, a DMSZ főtitkára szerint sokan sokféleképpen értékelik a dm-piac válságban nyújtott tejesítményét, a kutatás után viszont tisztán láthatunk majd a piac méretével és tendenciáival kapcsolatban.

A DM Szenzor címen futó kutatás eredményeit várhatóan áprilisban közli a Szövetség, a részletes tanulmány elérhető lesz a felmérésben résztvevők számára. A piac méretéről szóló legutóbb publikált októberi adatok szerint a dm az internet után a legdinamikusabban fejlődő ágazat a reklámpiacon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés