hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a dm-piac átfogó kutatása

Hamarosan kiderül, mekkora a magyarországi direkt marketingpiac a válságban. A Direkt Marketing Szövetség éves felmérése online eszközökkel folyik majd.
hirdetés

Új külsővel és tartalmi bővítéssel indult útjára a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) éves kutatása. A Szövetséget az idei évben a Prizma Panel támogatja a felmérés lebonyolításában.

A kutatás célja, hogy feltérképezze a direkt marketingpiac megítélését, forgalmát és eszközeinek hatékonyságát mind az ügynökségek, mind a hirdetők szemszögéből. Az elmúlt évek gyakorlatától eltérően, a telefonos adatfelvételt idén online módszer váltotta fel.

Csánk László, a DMSZ főtitkára szerint sokan sokféleképpen értékelik a dm-piac válságban nyújtott tejesítményét, a kutatás után viszont tisztán láthatunk majd a piac méretével és tendenciáival kapcsolatban.

A DM Szenzor címen futó kutatás eredményeit várhatóan áprilisban közli a Szövetség, a részletes tanulmány elérhető lesz a felmérésben résztvevők számára. A piac méretéről szóló legutóbb publikált októberi adatok szerint a dm az internet után a legdinamikusabban fejlődő ágazat a reklámpiacon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A koronavírus elleni vakcinák népszerűsítésére fordítják a Super Bowlra szánt reklámbüdzsét.

A felnőtteknek szóló közös alkotói pályázat Alkosd újra a világod! címmel vár síkban épített mozaikképeket. Jelentkezési határidő: február 28.

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

Sanders csodás kesztyűivel fázik The Beatles-, Fleetwood Mac-, Arctic Monkeys-, Paramore-, The Killers- és Foals-klasszikuson is.

Szeged első független hírportálja 18 ezer dollárt kap az Open Society Initiative for Europe-tól.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés