Elindult a dm-piac átfogó kutatása
Új külsővel és tartalmi bővítéssel indult útjára a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) éves kutatása. A Szövetséget az idei évben a Prizma Panel támogatja a felmérés lebonyolításában.
A kutatás célja, hogy feltérképezze a direkt marketingpiac megítélését, forgalmát és eszközeinek hatékonyságát mind az ügynökségek, mind a hirdetők szemszögéből. Az elmúlt évek gyakorlatától eltérően, a telefonos adatfelvételt idén online módszer váltotta fel.
Csánk László, a DMSZ főtitkára szerint sokan sokféleképpen értékelik a dm-piac válságban nyújtott tejesítményét, a kutatás után viszont tisztán láthatunk majd a piac méretével és tendenciáival kapcsolatban.
A DM Szenzor címen futó kutatás eredményeit várhatóan áprilisban közli a Szövetség, a részletes tanulmány elérhető lesz a felmérésben résztvevők számára. A piac méretéről szóló legutóbb publikált októberi adatok szerint a dm az internet után a legdinamikusabban fejlődő ágazat a reklámpiacon.