hirdetés
hirdetés
hirdetés

El a marketingkezekkel Attilától!

Nagy Bálint, az IBS marketingtanszékének vezetője szerint a Csillag születik 14 éves győztese óriási veszélynek van kitéve, és a marketingeseknek és a médiának önmérsékletet kell tanusítaniuk vele szemben. A Magyar Reklámszövetség volt elnöke szeretné, ha a felelős marketing Attila esetében látványos formát öltene.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Nagy Bálint, IBS, marketingtanszék-vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Török Diána váltja Ihász Ingridet a pozícióban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

Imázsfilm készült a Wing ingatlanfejlesztőnek.

Az 1992-es indulás óta sok hetilap, női magazin akart a Kiskegyed konkurenciája lenni, még ha nem is vallották be. (X)

Just Decoration nevű projektje május végéig látható a MOM Parkban.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ezer százalékig egyetértek a cikk írójával. A felelős marketing hosszú távon dolgozik, ezzel értékeket épít, és amikor már tényleg felépítette a valódit, akkor
kezdi "eszközként" használni. És akkor az "eszköz" is képes lesz tartósan "visszadolgozni" a belé fektetett energiákat.

Szeretnék egy ilyen marketing világban élni...
#
"Szombat este egy termék született...".....
...és sajnos erről mások is így fognak vélekedni. A műsort nem igazán követtem nyomon, a döntőt néztem....a hibát a nézők és a zsűri követték el, hogy túl
korán emeltek ki egy tehetséges, de véleményem szerint még (!) cseppet sem életre való gyereket egy olyan döntős mezőnyből ahol többen is megérdemelték volna a
nyereményt, és ami a legfontosabb....készen is álltak volna rá, hogy kezeljék a helyzetet.
Szerintem ezzel több kárt tettek mint hasznot, és ilyen helyzetben pontosan a túl korai siker törheti derékba az ember álmait...amit nem biztos, hogy kompenzál az
egyszeri nyeremény.
...de ez egyéni vélemény... A szakma persze lehetne nagyvonalú....remélhetőleg az is lesz.

A médiaértesülések szerint nem politikai indíttatásból.

A vád szerint megvesztegette a román labdarúgó liga elnökét.

Az összes hirdetés 43,7 százalékát tették ki.

Andy Vajna 4 (négy) forintos tőkeemelést hajtott végre, a bank még milliárdokat tett a veszteséges cégbe.

A köztévé a terrort, a TV2 a hagyományos bűncselekményeket, az RTL a politikai bűnözést mutatja sokat.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés