hirdetés
hirdetés
hirdetés

El a marketingkezekkel Attilától!

Nagy Bálint, az IBS marketingtanszékének vezetője szerint a Csillag születik 14 éves győztese óriási veszélynek van kitéve, és a marketingeseknek és a médiának önmérsékletet kell tanusítaniuk vele szemben. A Magyar Reklámszövetség volt elnöke szeretné, ha a felelős marketing Attila esetében látványos formát öltene.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Nagy Bálint, IBS, marketingtanszék-vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A szervezetet a Dentons jogi vállalat alapította.

Dorgai László július óta a technológiai és digitális üzletág vezetője. Ez új pozíció a cégnél.

A 7 perces kölcsönt és a digitális átállást népszerűsíti a bank.

Október 6-ig várják a nevezéseket.

Miczinkó Katalin érkezik októbertől.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ezer százalékig egyetértek a cikk írójával. A felelős marketing hosszú távon dolgozik, ezzel értékeket épít, és amikor már tényleg felépítette a valódit, akkor
kezdi "eszközként" használni. És akkor az "eszköz" is képes lesz tartósan "visszadolgozni" a belé fektetett energiákat.

Szeretnék egy ilyen marketing világban élni...
#
"Szombat este egy termék született...".....
...és sajnos erről mások is így fognak vélekedni. A műsort nem igazán követtem nyomon, a döntőt néztem....a hibát a nézők és a zsűri követték el, hogy túl
korán emeltek ki egy tehetséges, de véleményem szerint még (!) cseppet sem életre való gyereket egy olyan döntős mezőnyből ahol többen is megérdemelték volna a
nyereményt, és ami a legfontosabb....készen is álltak volna rá, hogy kezeljék a helyzetet.
Szerintem ezzel több kárt tettek mint hasznot, és ilyen helyzetben pontosan a túl korai siker törheti derékba az ember álmait...amit nem biztos, hogy kompenzál az
egyszeri nyeremény.
...de ez egyéni vélemény... A szakma persze lehetne nagyvonalú....remélhetőleg az is lesz.

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés