Az összes beszariság tök értelmetlen dolog

Horvát János veterán televíziós, utóbb volt kubai nagykövet és a Sport TV elnöke annak hőskorában. 2012-ben már készítettünk vele címlapinterjút, most mégis ezer meg egy új tanulsága van annak, hogy felidéztünk vele egy letűnt rendszert, és megpróbáltunk fogást találni egy újon. Az interjú a Kreatív júniusi lapszámában jelent meg.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A sportközvetítések 1921 óta képesek újra és újra megújulni.

Kalauzolnak és takarítanak, elkísérik az eltévedt utasokat, négy nyelven értenek, de magyarul sajnos nem.

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

Túl magas volt a listaár, amelyhez képest az árleszállítás jó üzletnek tűnhetett.

10,2 milliárd fontot értek el, ami 2,2 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.