hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV Trend

aktuális szám

2017-09-04

>TV Trend 2017.. évf., 1.. szám

korábbi lapszámok

2016-09-07

>TV Trend 2016.. évf., 1.. szám

2015-09-25

>TV Trend 2015.. évf., 1.. szám

2014-09-26

>TV Trend 2014.. évf., 2.. szám

2014-01-10

>TV Trend 2013. évf., 1.. szám

hirdetés

Naomi Campbell 20 év után tért vissza a márkához. 

Egy fiatal párt menekítettek ki a norvégok a turistákkal túlzsúfolt francia fővárosból.

Apropó, hogy indul a Tömény történelem második évadja. Lengyel Tamás remekel.

Az illegális vadkereskedelem a központi téma, közösségi médiás kampányt is írtak rá.

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés