hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ustream-alapító és volt NNG-tulajdonos is befektetőként tűnik fel az RTL Klubon

A magyar csatornán is elindul az a showműsor, melyben startupok mérkőznek már bizonyító üzletemberek kegyeiért.

hirdetés

Az RTL Klubon február 18-tól indul a hétfő esténként jelentkező Cápák között, a világszerte ismert formátumon alapuló (Dragons' Den) üzleti vetélkedőműsor. A  Lilu által vezetett műsor lényege, hogy öt hazai, ismert üzletemberrel (a cápákkal) együtt ismerhetünk meg újabb ötleteket, cégeket, találmányokat, amelyekbe aztán a befolyásos üzletemberek saját pénzükkel beszállhatnak, befektetőként részesedést vásárolhatnak.

A rendhagyó show alapötlete Japánból származik, ahonnan a BBC-nek hála hamar az egész világra eljutott. Nagy-Britanniában 2006 óta fut folyamatosan a műsor, ezalatt  közel 4 millió dollárért vásároltak üzletrészt a befektetők.

A BBC műsorának előzetese:

Az öt hazai cápa, azaz a műsorban szereplő befektetők:

Balról: Balogh Péter, Moldován András, Apró Anna, Balogh Levente, Fehér Gyula
Balról: Balogh Péter, Moldován András, Apró Anna, Balogh Levente, Fehér Gyula

  • Apró Anna – Egy egészségügyi szolgáltató cég, a Cor-a Zrt.egyik tulajdonosa, egy kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó csapat az OXO csoport egyetlen női tagja.
  • Balogh Levente - A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, a PepsiCo üdítők és élelmiszerek regionális tulajdonosa.
  • Balogh Péter - A budapesti fókuszú angyalbefektető csapat, a Baconsult Kft. ügyvezetője. A NNG volt társtulajdonosa.
  • Fehér Gyula – A Ustream alapítója, amit 3 éve eladott az IBM-nek.
  • Moldován András – A Jack’s Burger, a Mangal Ilona Kft., az Animalsoft Kft. tulajdonosa.

A Cápák között több stratégiai partnerrel, a Samsunggal, a K&H Csoporttal, a Magyar Telekommal is együttműködik az első évadban, a BMW Group Magyarország pedig támogatóként szállt be a műsorba.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés
hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc