hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Új arcok a TV2 igazgatóságában

A 24.hu szúrta ki, hogy mások mellett Csányi Sándor alapkezelője és az Ezüsthajó Kft. egykori ügyvezetője is a testületbe kerül.

hirdetés

Másfél hónappal a cégjogi változások bejegyzése után ismét átalakítják a TV2 Zrt. igazgatóságát – vette észre a 24.hu a cégbírósági bejegyzés alatt álló változásokat.

Andy Vajnához, Dirk Gerkenshez, Rákosi Tamáshoz és a portál szerint Vajna jobbkezének tartott Kovács Andrea Máriához most négyen csatlakoznak. Békés Balázs egy ügyvédi iroda adópartnere, Antal Kadosa Adorján közbeszerzési tanácsadócégeket vezetett. Barna Zsolt az OTP Alapkezelő elnöke és Várnai Tamás az első Orbán-kormány alatt ismertté vált Ezüsthajó Kft. egykori ügyvezetője és későbbi tulajdonosa.

Idáig volt az igazgatóság tagja dr. Tremmel Zoltán jogász, aki távozik a testületből.

(forrás: 24.hu)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.