hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több mint négymillióan nézték a vébédöntőt

Minden második magyar tévénéző a labdarúgó-világbajnokság döntőjét választotta vasárnap este. Több mint kétmillióan nézték végig, összesen négymillióan kapcsolódtak be a közvetítésbe.
hirdetés

A vasárnap este televíziót nézők 51,3 százaléka követte végig figyelemmel a 19. Labdarúgó-világbajnokság döntő mérkőzését, továbbá 4 millió 78 ezren kapcsolódtak be hosszabb-rövidebb időre a döntő közvetítésébe és a stúdióműsorba.

Magyarország 4 évnél idősebb népességének 24,4 százaléka, vagyis 2 millió 246 ezer fő nézte az M1-et a fél kilenckor kezdődött viadal idején. A 18-49 éveseknek a 23,3 százaléka, a tévé előtt ülő fiataloknak pedig pontosan a fele a mindent eldöntő meccset választotta. Kiemelkedően magas volt a műsor közönségaránya a férfiak körében, átlagosan 59,4 százalék, de az esemény a tévéző nők figyelmét is lekötötte, 44 százalékuk csatlakozott a szurkolók táborához.

A televízió közleménye szerint soha annyian nem nézték eddig a köztévé internetes oldalait, mint a focivébé egy hónapja alatt: összesen 1,5 millióan kattintottak az MTV Online valamelyik cikkére, képére vagy videójára. A világbajnokság alatt közel megduplázódott az MTV Online napi összes látogatószáma: a tavaszi időszakban 90-100 ezer volt, most csaknem elérte a 180 ezret.

Rekordot döntött az internetes élő adás nézettsége is. Volt olyan nap, amikor 100 ezernél is több felhasználó követte élőben a Magyar Televízió közvetítéseit a weben. Egy-egy élő mérkőzésbe 20-25 ezer látogató kapcsolódott be a Telesport.hu-n. A legnagyobb, azonos időpillanatban kiszolgált nézőszám közel 20 ezer volt az MTV és az Index együttműködésének köszönhetően. A párhuzamos meccseknél ez a szám még följebb emelkedett, és meghaladta a legutóbbi Európa-bajnokság eredményeit.

Népszerűek voltak az ebéd utáni meccsek, amelyek jelentősen megterhelték a kiszolgáló szervereket. Legtöbben a fővárosból követték a foci vébét a Telesport.hu-n, a vidéki nagyvárosok jórészét pedig megelőzte Törökbálint és Budaörs, valószínűleg a jelentős kereskedelmi-intézményi háttér miatt. Mindez arra enged következtetni, hogy sokan a munkahelyükön nézték a dél-afrikai webes közvetítéseket.

Érdekesség, hogy az idei világbajnokságon a döntőbe jutásért vívott elődöntők több nézőt szögeztek a képernyő elé, mint a bronzmérkőzés, amelyet  1 millió 558 ezer otthon tévéző magyar követett végig. A vébé döntője egyértelműen az év egyik legnépszerűbb tévéműsora: az összecsapás legnézettebb percében (22:19) 2 millió 608 ezren követték az adást, a legnagyobb közönségarányú percben (23:01) pedig a tévénézők több mint kétharmada, 67,4 százalék választotta az MTV közvetítését.

A 19. Labdarúgó Világbajnokság legnézettebb mérkőzései
Mérkőzés Dátum Nézettség (AMR, 4+)
Hollandia-Spanyolország döntő 2010. július 11. 2 millió 246 ezer fő
Németország-Spanyolország elődöntő 2010. július 07. 1 millió 904 ezer fő
Uruguay-Hollandia elődöntő 2010. július 06. 1 millió 642 ezer fő
Németország-Uruguay bronzmérkőzés 2010. július 10. 1 millió 558 ezer fő

A nyilvános helyeken szurkolókról jövő hétre készül el a kutatás.

A cikkben szereplő televíziós nézettségi adatok forrása az AGB Nielsen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!