hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Távozott az Invitel tartamszolgáltatásokért felelős vezetője

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Müller Mihály 2011 óta dolgozott az Invitelnél, ő felelt az Invitel által továbbított televíziós csatornák kapcsán a médiaszolgáltatókkal kötött szerződésekért és tartalombeszerzésekért is - írja a 24.hu. A távozás tényét a portálnak Müller is megerősítette. 

A 24.hu úgy tudja, hogy a változás azzal függ össze, hogy "az Invitelt nemrégiben 63 milliárd forintért felvásárolta a Budapesti Metropolitan Egyetemet is tulajdonló China-CEE Fund, mely személycserékbe kezdett a cégnél". Forrásaik szerint Müller egyik közvetlen kollégája is távozik a cégtől. 

Nemrégiben egy másik személycsere is volt az Invitelnél, az online divíziót irányító Sólyom Balázs a UPC online igazgatója lett. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

A remek content marketingből az is kiderül, hogy a nagydolog közben inkább papíron olvasunk újságot, mint okostelefonon.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.