hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar siker a Promaxon

A PromaxBDA Rocket Awards arany fokozatát kapta meg Góg Emese, az HBO szakembere. A díjat olyan fiatal televíziós és promóciós szakemberek kapják, akik rövid szakmai tapasztalatuk ellenére is kimagasló kreatívteljesítményt nyújtottak.

hirdetés

A PromaxBDA Rocket Award arany fokozatát kapta meg Góg Emese, az HBO fiatal szakembere. Góg Emese az HBO Central Europe-nak készített három munkájáért érdemelte ki az elismerést. Az összes kategóriagyőztes itt érhető el.

Góg Emese 2011 januárjától dolgozik az HBO Central Europe Creative Services csapatánál, a MOME-n végzett szakember korábban a városarculati irodánál dolgozott. 

A díjat olyan fiatal televíziós és promóciós szakemberek kapják, akik rövid szakmai tapasztalatuk ellenére is kimagasló kreatívteljesítményt nyújtottak.
Idén az HBO Central Europe hét nevezéssel került döntőbe, köztük, ahogy korábban beszámoltunk róla, a Laboratory által készített HBO GO kampányával.

A Promax 1956-ban alapított non-profit szervezet, mely 1997-ben egyesült a Broadcast Design Association-nel (BDA). Innentől kezdve Promax BDA néven működik, és a televíziós iparban dolgozó kreatív- és marketing-, illetve promóciós szakembereknek szól.

Nem a Laboratory és az HBO sikere az első magyar eredmény a Promax történetében. Tavaly az HBO Central Europe Cinemaxnak készített kampánya aranyat, 2009-ben a Viasat Tv6 bronzot és ezüstöt nyert a Promax World Goldon. 2008-ban az AXN Lost 3 mikroszájtja, amit a Factory Creative Studio készített, shortlistes lett a content promotion - websites kategóriában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés
hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.